0

اصول بازاریابی و فروش در راس آموزش‌های صنایع‌ دستی

  • کد خبر : 5732
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
اصول بازاریابی و فروش در راس آموزش‌های صنایع‌ دستی

موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز؛ اصول بازاریابی و فروش در راس آموزش‌های صنایع‌ دستی است که منبع آن سایت خبری باشگاه خبرنگاران می‌باشد. همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم… سرتیتر خبر | آموزش‌های صنایع‌ دستی صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی مازندران در دوره آموزش تخصصی مبانی و اصول […]

موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز؛ اصول بازاریابی و فروش در راس آموزش‌های صنایع‌ دستی است که منبع آن سایت خبری باشگاه خبرنگاران می‌باشد. همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم…

سرتیتر خبر | آموزش‌های صنایع‌ دستی

صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی مازندران در دوره آموزش تخصصی مبانی و اصول بازاریابی و فروش محصولات صنایع‌دستی بیان کرد که آموزش‌های تخصصی در بهبود کیفیت و کمیت زیباشناسی و بازاریابی محصولات هنرمندان تاثیرگذار است. سپس گفت: دوره‌های اموزشی مبانی و اصول بازاریابی و فروش صنایع‌ دستی و کار آفرینی باید در راس آموزش‌های صنایع‌دستی قرار گیرد.

ادامه خبر اصول بازاریابی و فروش در زمینه صنایع دستی

او افزود:باید با برنامه‌ریزی و تمرکز بر، زیبا شناسی، کیفیت و بازاریابی برای فروش محصولات خودمان ارزش بیاوریم. فلذا آن را به‌عنوان یک برند معرفی کنیم.
برزگر با بیان اینکه این دوره‌ها کاملا رایگان و با هزینه اداره‌کل برگزار می‌شود؛ از صنعتگران شاغل در این گروه دعوت کرد، جهت حضور در دوره‌های تخصصی صنایع‌دستی به سایت www.v-tvto.ir موسسه آموزشی ولیعصر مراجعه کرده و پس از اطلاع از عنوان دوره‌های مختلف با ورود اطلاعات خود ثبت نام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیشرفت نتورکرها می نماید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=5732

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.