1

مسائل جهانی در خصوص قانونمند سازی در فروش مستقیم

  • کد خبر : 5507
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۳۴
مسائل جهانی در خصوص قانونمند سازی در فروش مستقیم

مسائل جهانی در خصوص قانونمند سازی در فروش مستقیم؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم. شرح خبر مجموعه ابزار تنظیم مقررات جهانی از طریق ارائه گزارش وضعیت در حال ارتقا می باشد.خلاصه قانونی شامل یک خلاصه از قوانین و دستورالعمل های فروش مستقیم […]

مسائل جهانی در خصوص قانونمند سازی در فروش مستقیم؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.

شرح خبر

مجموعه ابزار تنظیم مقررات جهانی از طریق ارائه گزارش وضعیت در حال ارتقا می باشد.خلاصه قانونی شامل یک خلاصه از قوانین و دستورالعمل های فروش مستقیم است که در حال به روز رسانی می باشد.

ادامه خبر | قانونمند سازی در فروش مستقیم

نشست کمیته آموزش WFDSAدر ارتباط با وقایع و عملکردهای مختلف انجمن صورت گرفت. در این نشست، نتایج به دست آمده از گزارش اعضا نشان دهنده آن است که مجموعه ابزار تنظیم مقررات جهانی از طریق ارائه گزارش وضعیت در حال ارتقا می باشد.خلاصه قانونی شامل یک خلاصه از قوانین و دستورالعمل های فروش مستقیم است که در حال به روز رسانی می باشد.
کمیته علاوه بر این از طریق ادامه همکاری با کمیته خدمات انجمن و انجمن فروش مستقیم آمریکا در مورد پتانسیل تشکیل DSA در چین و بازنگری قوانین در چین به کار خود ادامه می دهد.

روند فروش مستقیم در سال 2016

خرده فروشی جهانی تا 1.9 درصد افزایش یافت و به مبلغ 182.6 میلیارد دلار رسید.
رشد فروش مستقیم
خرده فروشی جهانی سال به سال از 2015 تا 2016 افزایش یافته است.
صنعت فروش مستقیم رشد پایداری را طی زمان نشان می دهد بطوری که نرخ رشد سالیانه محاسبه شده طی سال های2015-2016 حدود 5.2% برآورد شده است.

فروش صورت گرفته براساس مناطق مختلف

منطقه آسیا و اقیانوسیه بیشترین حجم فروش مستقیم را با 46%فروش جهانی به خود اختصاص داد.
فروش سال به سال در تمامی مناطق جهان افزایش یافته که توسط 81 درصد از انجمن های فروش مستقیم منطقه ای هدایت میشوند، که در کشور هایشان رشد پایدار گزارش شده است. همین طورهرمنطقه رشد پایداری در طی سه سال اخیر نشان می دهد.

10 بازار برتر2016 که 80 درصد از فروش را به خود اختصاص دادند:

آمریکا بزرگترین بازار فروش مستقیم در دنیا می باشد و پس از آن چین دومین رتبه را به خود اختصاص داد. در سال 2016 شش مورد از 10 بازاربرتر فروش مستقیم در جهان رشد داشته اند.

نمایندگان فروش مستقل

رشد نماینده های فروش مستقل جهانی

تعداد نمایندگان فروش مستقل طی سال های 2013تا 2016رشد 1/3 درصدی داشته اند.

به طوری که بیش از 107 میلیون نفر نماینده فروش مستقل در فروش مستقیم فعال هستند.

 

منبع: http://www.iranhoshdar.ir/Newsb/1/30515

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیسرفت نتورکرها می نماید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=5507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.