0

محصولات کشاورزی کرمان به خوبی بازاریابی نمی شود

  • کد خبر : 4971
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
محصولات کشاورزی کرمان به خوبی بازاریابی نمی شود

محصولات کشاورزی کرمان به خوبی بازاریابی نمی شود؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم. شرح خبر علایی مقدم در حاشیه جشنواره خرما کلوته در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: استان کرمان در زمینه تولید خرما جزو استان‌های پیش رو در کشور محسوب […]

محصولات کشاورزی کرمان به خوبی بازاریابی نمی شود؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.

شرح خبر

علایی مقدم در حاشیه جشنواره خرما کلوته در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: استان کرمان در زمینه تولید خرما جزو استان‌های پیش رو در کشور محسوب می‌شود و ظرفیت‌های بالایی نیز در این استان وجود دارد. وی گفت: کرمان جایگاه مطلوبی در زمینه تولید محصولات کشاورزی دارد و جنوب کرمان در این زمینه سرآمد است اما بازاریابی و معرفی محصولات به بازار و برندینگ در کشاورزی اهمیت بالایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

ادامه خبر | محصولات کشاورزی کرمان

وی گفت: محصولات جنوب کرمان باید در سطح بازارهای بین المللی به مصرف کنندگان معرفی شود. باید در این زمینه پایداری ایجاد شود تا بتوانیم در زمینه تولید شاهد یک جهش باشیم. وی در حوزه کشت خرمای کلوته نیز گفت: مبارزه با آفت‌های به خصوص سوسک سرخرطومی بسیار مهم است و حمایت‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

منبع: مهر

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیسرفت نتورکرها می نماید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=4971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.