2

اجرای طرح پلمب شرکت‌های هرمی و بازاریابی غیرمجاز

  • کد خبر : 6741
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۱
اجرای طرح پلمب شرکت‌های هرمی و بازاریابی غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ چولکی، معاون مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا در مصاحبه‌ای گفت: در حال کار بر روی طرح پلمب شرکت‌های هرمی و بازاریابی غیرمجاز هستیم؛ قدم اول این طرح با استفاده از امکانات و توان و پلیس‌ها در مدت زمان ۶ روز در سراسر کشور […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ چولکی، معاون مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا در مصاحبه‌ای گفت: در حال کار بر روی طرح پلمب شرکت‌های هرمی و بازاریابی غیرمجاز هستیم؛ قدم اول این طرح با استفاده از امکانات و توان و پلیس‌ها در مدت زمان ۶ روز در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده است.

تاریخ اجرای طرح پلمب‌ شرکت‌های هرمی‌ و بازاریابی غیرمجاز

وی گفت: اجرای طرح پلمب شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز مرتبط به اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ بوده است. چولکی ادامه داد: کارآگاهان مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی، موفق شدند تا طی یک عملیات محرمانه و منسجم، حدوداً ۱۵۷ نفر را دستگیر کنند. همچنین ۴ شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز را نیز تعطیل نمایند. همچنین ۸ مکان مرتبط به دسیسه‌های هرمی وجود داشته اند که پلیس‌ها توانسته اند آنان را نیز به نابودی بکشند.

معاون مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی تصریح کرد: بالاتری آمار دستگیری، به ترتیب مربوط به استان‌های البرز، فرماندهی غرب تهران، خراسان رضوی و تهران بزرگ بوده است. وی بیان کرد: فعالیت شرکت‌های هرمی ممنوع می‌باشد. به علاوه، وعده پرداخت سودهای بزرگ بابت معرفی زیر مجموعه از سمت این قبیل شرکت‌ها، کاملاً فریبکارانه بوده و افراد جویای کار نباید به دام بی‌افتند.

منبع: https://khabarban.com/a/37819352

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.