0

شناسایی یک شرکت هرمی در کرج اسفند ۱۴۰۲

  • کد خبر : 9055
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
شناسایی یک شرکت هرمی در کرج اسفند ۱۴۰۲

به گزارش مهر به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ حکمت الله شجاعی با اشاره به شناسایی یک شرکت هرمی در کرج اسفند ۱۴۰۲ بیان کرد: به دنبال دریافت گزارشاتی که نشان از فعالیت یک اعضای هرمی در کرج بود، این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت. […]

به گزارش مهر به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ حکمت الله شجاعی با اشاره به شناسایی یک شرکت هرمی در کرج اسفند ۱۴۰۲ بیان کرد: به دنبال دریافت گزارشاتی که نشان از فعالیت یک اعضای هرمی در کرج بود، این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت. ترفند این باند در قالب جذب در یک شرکت پتروشیمی در شهر کرج بود که بعد از اقدامات پلیسی، صحت موضوع محرز و ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

شناسایی یک شرکت هرمی در کرج اسفند ۱۴۰۲

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در کرج

سرهنگ حکمت الله شجاعی در زمینه شناسایی یک شرکت هرمی در کرج اسفند ۱۴۰۲ افزود: ۱۲ نفر از اعضای این شرکت هرمی دستگیر شدند و همچنین مقداری جزوات آموزشی مربوط به شرکت هرمی و تعداد گوشی تلفن همراه نیز در محل اختفای این باند شناسایی شد.

وی افزود: معمولاً سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوچ و فریبکارانه در جهت کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد، در این گروه از شرکت‌های غیرقانونی فعالیت کرده و مرتکب به اقدامات مجرمانه می‌شوند. این گونه حرکات با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و کارآفرینی در جامعه را با مشکل مواجه می‌کنند.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9055

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.