0

انهدام یک شرکت هرمی در لنگرود

  • کد خبر : 4642
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
انهدام یک شرکت هرمی در لنگرود

انهدام یک شرکت هرمی در لنگرود؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم. شرح خبر سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت شرکت هرمی در لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. او افزود: مأموران پلیس آگاهی با […]

انهدام یک شرکت هرمی در لنگرود؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.

شرح خبر

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت شرکت هرمی در لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. او افزود: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و نامحسوس با اطمینان از صحت موضوع، محل فعالیت اعضای این باند که یک خانه ویلایی بود را شناسایی کردند. به گفته فرمانده انتظامی لنگرود، پلیس با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شد و ۹ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کرد.

ادامه خبر | شرکت هرمی در لنگرود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: مشکل فروش صنایع دستی یکی از موضوعاتی مهمی است که نیازمند توجه بوده و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی به معرفی محصولات کمک می‌کند.

سهیلی بیان کرد: برای فروش صنایع دستی نیازمند برنامه‌ریزی و بازاریابی هستیم موضوعی که مورد توجه وزارت میراث فرهنگی قرار گرفته است. وی ادامه داد: نمایشگاه‌های فصلی با کمک ستاد اجرایی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود تا به فروش محصولات کمک کند و بحث آموزش تولید و عرضه نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت. شهرستان لنگرود در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه همراه نتورک نیور بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید. و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید.

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=4642

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.