0

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی و فروش محصولات

  • کد خبر : 9207
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی و فروش محصولات

به گزارش تسنیم به نقل از نتورک نیوز، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه ضمن اشاره به دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی و فروش محصولات، از رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲ خبر داد. رضا حیدری گفت: تولید در فولاد مبارکه بر اساس سفارش‌های دریافت شده […]

به گزارش تسنیم به نقل از نتورک نیوز، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه ضمن اشاره به دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی و فروش محصولات، از رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲ خبر داد. رضا حیدری گفت: تولید در فولاد مبارکه بر اساس سفارش‌های دریافت شده از مشتریان صورت می‌گیرد و بازاریابی موثر در موقعیت‌های مختلف موجب دلگرمی کارکنان خطوط تولید است.

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی و فروش محصولات

افزایش درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مبارکه

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه افزود: میزان درآمد حاصل از فروش محصولات در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۶۰ هزار میلیارد بوده است که این رقم با افزایش ۵۰ درصدی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال۱۴۰۱، به رقم ۲۴۱ هزار میلیارد تومان رسیده است. حیدری یکی از مهم‌ترین اقدامات و دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی و فروش محصولات را شفافیت در فروش محصولات بیان کرد.

وی افزود: عرضه محصولات فولاد مبارکه با وجود محدودیت‌های برق و گاز کاهش نیافته است و برنامه‌های صادراتی این شرکت با جدیتی قابل توجه در حال پیگیری است. حیدری دیگر دستاورد فولاد مبارکه را تداوم و ثبات در عرضه‌های هفتگی و ماهانه در بورس کالا در سال گذشته بیان کرد. معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در پایان، به تداوم عملیاتی کردن راهبرد افزایش رضایتمندی مشتریان داخلی و بین المللی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه اشاره کرد.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.