0

بازاریابی نسل پنجم و خروج از بازاریابی سنتی در بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 8267
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
بازاریابی نسل پنجم و خروج از بازاریابی سنتی در بانک توسعه تعاون

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نتورک نیوز، در “کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی و مرتبط به بازاریابی نسل پنجم و خروج از بازاریابی سنتی در بانک توسعه تعاون”، محمد شیخ حسینی بیان کرد که بانک‌ها با چالش تأمین منابع پایدار و ارزان مواجه هستند. همچنین، اظهار داشت که تمام نهادهای مالی […]

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نتورک نیوز، در “کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی و مرتبط به بازاریابی نسل پنجم و خروج از بازاریابی سنتی در بانک توسعه تعاون”، محمد شیخ حسینی بیان کرد که بانک‌ها با چالش تأمین منابع پایدار و ارزان مواجه هستند. همچنین، اظهار داشت که تمام نهادهای مالی به دنبال روش‌های نوین برای جذب منابع هستند. در ادامه، اشاره کرد که منابع و نقدینگی همانند جریان خون برای سازمان است و این جریان نباید به هیچ وجه دچار وقفه یا سکته شود، زیرا این موضوع ممکن است باعث اختلال و حتی از بین رفتن سازمان گردد.

بازاریابی نسل پنجم و خروج از بازاریابی سنتی در بانک توسعه تعاون

عوامل موثر بر جذب منابع

محمد شیخ حسینی، درباره عوامل تأثیرگذار بر جذب منابع و بازاریابی نسل پنجم و خروج از بازاریابی سنتی در بانک توسعه تعاون، اظهار کرد که گام اول در کسب سود، جذب منابع با اولویت منابع ارزان است. مولفه‌های اساسی در جذب منابع را به عنوان “بازاریابی” و “خلاقیت” معرفی کرده و تأکید داشته است که در این بازار رقابتی، موفقیت بانک یا شعبه‌ای از توانایی ابتکار و خلاقیت در جذب منابع و مشتریان است.

وی با بیان اینکه با روش‌های سنتی نمی‌توان در بازار رقابتی به جذب منابع پرداخت، تأکید دارد که باید به دنبال روش‌های نوین برای جذب منابع با الویت جذب منابع ارزان گردیم. همچنین، تاکید کرده که برقراری ارتباط موثر و جذب مشتریان محلی، به عنوان موثرترین استراتژی بازاریابی محسوب می‌شود.

در خصوص نقش فناوری‌های نوین و بانکداری دیجیتال، شیخ حسینی اعلام کرده است که این فناوری‌ها با ثبت تجربه خوب برای مشتری، نقش مهمی در جذب منابع دارند. او تأکید دارد که مشتریان به دنبال خدمات و محصولاتی با کمترین پیچیدگی و بالاترین سرعت هستند.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.