0

انهدام یک شرکت هرمی در تالش اردیبهشت ۱۴۰۳

  • کد خبر : 9436
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
انهدام یک شرکت هرمی در تالش اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش ایمنا به نقل از نتورک نیوز، محمد رستمی فرمانده انتظامی تالش از انهدام یک شرکت هرمی در تالش اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. وی در این باره افزود: به دنبال گزارشاتی که از فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در تالش خبر می‌دادند، پیگیری موضوع در دستور ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. رستمی […]

به گزارش ایمنا به نقل از نتورک نیوز، محمد رستمی فرمانده انتظامی تالش از انهدام یک شرکت هرمی در تالش اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. وی در این باره افزود: به دنبال گزارشاتی که از فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در تالش خبر می‌دادند، پیگیری موضوع در دستور ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. رستمی گفت: بعد از انجام اقدامات تحقیقاتی و اطلاعاتی و با اطمینان از صحت موضوع، محل فعالیت اعضای این باند در شهرستان تالش شناسایی شدند.

دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در تالش

فرمانده انتظامی تالش با اشاره به انهدام یک شرکت هرمی در تالش اردیبهشت ۱۴۰۳، در این باره افزود: پس از شناسایی محل اختفای اعضای این باند و پس از اقدامات فنی پلیس و جمع آوری مدارک لازم برای احراز جرم اعضای این شرکت، ماموران انتظامی ۵ نفر را در این خصوص دستگیر کردند و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انهدام یک شرکت هرمی در تالش اردیبهشت ۱۴۰۳

محمد رستمی گفت: این گونه اقدامات مجرمانه موجب اختلال در تولید و کارآفرینی می‌شوند و حرکت اشتغال و حوزه‌های اقتصادی را با مشکلات مختلفی مواجه خواهند کرد؛ در نتیجه افراد در هنگام مواجه با چنین شرکت‌هایی باید با هوشیاری تمام عمل کنند.

جمع‌بندی

شرکت‌های هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آن‌ها، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. به رغم هشدار‌های مکرر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه این گروه از شرکت ها، همچنان شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند. در هنگام مواجه با تبلیغات و وعده‌های پوچ سرگروه‌های شرکت‌های هرمی، باید با هوشیاری تمام عمل کرد و فریب آن‌ها را نخورد.

اغلب شرکت‌های هرمی با مواردی مانند جذب زیرمجموعه و کسب سود، حس طمع را در افراد مختلف افزایش می‌دهند و با استفاده از این فرصت، اقدام به کلاهبرداری‌های گسترده‌ای می‌کنند. چنانچه با هرگونه فعالیت مشکوک هرمی مواجه شدید، در اسرع وقت موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.