1

رکوردشکنی دو نماد لبنی در فروش و بازاریابی

  • کد خبر : 9169
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
رکوردشکنی دو نماد لبنی در فروش و بازاریابی

به گزارش تابناک به نقل از نتورک نیوز، در طی گزارشات به دست آمده از فروش گروه لبنی که ۱۰ نماد را در بر می‌گیرد، می‌توانیم به رکوردشکنی دو نماد لبنی در فروش و بازاریابی اشاره کنیم. نماد غلپاک با فروش ۳۹۷ میلیارد تومان بیشترین میزان و غالبر با میزان فروش ۸۱.۶ میلیارد تومان کمترین […]

به گزارش تابناک به نقل از نتورک نیوز، در طی گزارشات به دست آمده از فروش گروه لبنی که ۱۰ نماد را در بر می‌گیرد، می‌توانیم به رکوردشکنی دو نماد لبنی در فروش و بازاریابی اشاره کنیم. نماد غلپاک با فروش ۳۹۷ میلیارد تومان بیشترین میزان و غالبر با میزان فروش ۸۱.۶ میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در اسفند ماه را به خود اختصاص دادند.

رکوردشکنی دو نماد لبنی در فروش و بازاریابی

رکوردار بیشترین رشد میزان فروش

با وجود اینکه نماد غلپاک بیشترین میزان فروش را تجربه کرده است،  نسبت به سال گذشته کمتر فروخته است و افت ۱۶ درصدی را به نام خود ثبت کرده که رقم قابل توجه ای می باشد. در این بین غگلپا در اسفند ماه رشد فروش ۶۸ درصدی را نسبت به اسفند ماه سال گذشته تجربه کرده است که در نوع قابل توجه است. همین افزایش میزان فروش باعث شده نام غگلپا به عنوان بیشترین رشد فروش ثبت گردد.

شایان ذکر است که غشاذر نیز با افزایش ۴۶ درصدی فروش در اسفند ماه، توانست بالاتر از نماد‌های همگروه خود قرار بگیرد. غگلپا و غفارس را می‌توان به عنوان رکوردشکنی دو نماد لبنی در فروش و بازاریابی به شمار آورد، زیرا بهترین عملکرد را از ابتدای سال گذشته تاکنون داشته اند.

منبع: تابناک

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.