0

تقویت صنایع دستی یزد نیازمند بازاریابی حرفه‌ای است/ درجه‌بندی هنری مطالبه هنرمندان صنایع دستی است

  • کد خبر : 4781
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۷
تقویت صنایع دستی یزد نیازمند بازاریابی حرفه‌ای است/ درجه‌بندی هنری مطالبه هنرمندان صنایع دستی است

احکام صادره کمیته نظارت در رابطه با تخلفات ارتکابی توسط 3 شرکت بازاریابی شبکه ای؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم. شرح خبر| تقویت صنایع دستی یزد هادی رحیم‌دل رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع دستی یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان، […]

احکام صادره کمیته نظارت در رابطه با تخلفات ارتکابی توسط 3 شرکت بازاریابی شبکه ای؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.

شرح خبر| تقویت صنایع دستی یزد

هادی رحیم‌دل رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع دستی یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان نمود که سالهاست صنایع دستی به عنوان یکی از کالای لوکس در ویترین منازل و مغازه‌ها جا خوش کرده است. همچنین در ادامه اظهار کرد: بیان هویت و معرفی پیشینه جوامعه مهمترین کاربرد صنایع دستی در هر جامعه است.

وی افزود: اصل و اصالت صنایع دستی و هنرهای سنتی هر مرزو بوم با توجه به هویت و فرهنگ آن منطقه شکل میگیرد. سپس به تدریج تکامل می‌یابد و به نمادی از فرهنگ آن خطه تبدیل میشود.

ادامه خبر | تقویت صنایع دستی یزد و درجه بندی هنرمندان

رحیم‌دل در ادامه با بیان این‌که متاسفانه امروزه با تغییر سبک زندگی، توجه مردم به فرهنگ فرا مرزی، دگرگونی عادات و فراموش شدن بخشی از اصالتها، آسیب‌های جدی به حوزه صنایع دستی وارد کرده است، گفت: نبود زیرساخت‌های مناسب متناسبت با زیست بوم هر منطقه و اعمال متعدد تغییر نگرش‌های مدیریتی مشکلات این حوزه را چند برابر کرده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع دستی یزد توجه به هنرمندان پیشکسوت و حمایت از آنها را یکی از عوامل جدی تقویت حوزه صنایع دستی دانست. وی در ادامه تصریح کرد:‌ ایجاد مشوق‌های بیمه‌ای و ایجاد زمینه لازم برای شرکت در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی از دیگر راهکارهای تقویت  و رشد صنایع دستی در کشور است.

وی آموزش صنایع دستی در مدارس به عنوان یکی از دروس مهارتی را از دیگر راهکارهای بالندگی و معرفی بیش از پیش صنایع دستی به نسل جوان عنوان کرد و گفت:‌ معرفی صنایع دستی به نسل جوان در حقیقت پاسداری از اصالت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

 

بازاریابی و فروش در معاونت صنایع دستی

این کارشناس ارشد صنایع دستی احیای واحدی تحت عنوان واحد مدیریت بازاریابی و فروش در معاونت صنایع دستی کشور و استانها را حائز اهمیت دانست. وی بیان کرد: امروزه تولید صنایع دستی دیگر یک فرایند تک نفره نیست. فروش آن نیز نیازمند توجه به عناصر حرفه‌ای بازاریابی و فروش محصول مانند برند سازی، هویت بخشی و بسته بندی است.

رحیم دل در بخش دیگری از سخنان خود درباره اجرای کامل قانون حمایت از استاد کاران و فعالان صنایع دستی مصوب ۱۳۹۶/۱۱/۱۸  مجلس شورای اسلامی توسط مراجع ذیربط را از جمله مطالبات هنرمندان و فعالان صنایع دستی در استان یزد دانست. همچنین در ادامه بیان کرد:‌ اگر همین قانون نامه به شکل کامل اجرا می‌شد بسیاری از مشکلات هنرمندان صنایع دستی اصلا وجود نداشت.

وی در پایان لزوم توجه به امر صادرات صنایع دستی و همچنین جلوگیری از ورود صنایع دستی خارجی و فروش شبه صنایع دستی را از دیگر موارد مهم عنوان کرد. لازم به ذکر است که با توجه به تولید بسیاری از صنایع‌دستی با کیفیت ایرانی؛ متاسفانه امروزه شاهد فروش صنایع دستی خارجی و شبه صنایع دستی هستیم.

منبع: فارس

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه همراه نتورک نیور بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید. و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=4781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.