0

دستگیری ۲۱ جوان شهرستانی گرداننده شرکت‌های هرمی

  • کد خبر : 5558
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
دستگیری ۲۱ جوان شهرستانی گرداننده شرکت‌های هرمی

دستگیری ۲۱ جوان شهرستانی گرداننده شرکت‌های هرمی؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم. شرح خبر رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲۱ جوان ساکن شهرستان که در شرکت‌های هرمی فعالیت داشتند خبر داد. در ادامه گفت: در این عملیات پلیسی ۲ سرشاخه اصلی […]

دستگیری ۲۱ جوان شهرستانی گرداننده شرکت‌های هرمی؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.

شرح خبر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲۱ جوان ساکن شهرستان که در شرکت‌های هرمی فعالیت داشتند خبر داد. در ادامه گفت: در این عملیات پلیسی ۲ سرشاخه اصلی این شرکت هرمی نیز دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با دریافت چند پرونده مشابه و اعلام فقدانی از شهرستان‌های شرقی کشور به پلیس آگاهی تهران بزرگ موضوع برای رسیدگی تخصصی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

ادامه خبر | دستگیری ۲۱ جوان شهرستانی

وی افزود: در بررسی اولیه پرونده‌ها باتوجه به اظهارات شاکیان مبنی بر اینکه فرزندانشان برای کار در شرکتی به تهران آمده اند و چند روزی است پاسخگو تماس نیستند مشخص شد افراد در دام شرکت‌های هرمی گرفتار شده اند.

این مقام انتظامی پلیس پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان اداره چهاردهم با بهره‌گیری از اقدامات پلیسی و اطلاعاتی دفتر این شرکت هرمی در محدوده غرب تهران شناسایی کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی قضائی طی یک عملیات پلیسی ۲۱ جوان از اعضای این شرکت را بازداشت کردند. سپس اداره چهاردهم منتقل نمودند.

سرهنگ ولیپور گودرزی اشاره کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد تعداد ۲ نفر از افراد به عنوان سرشاخه این جرم هستند. مابقی هم توسط این دو نفر به طرز ماهرانه‌ای تحت عنوان کار در شرکت‌های خصوصی و کسب درآمد بالا با وعده‌های پوشالی جذب شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به دستگیری سرشاخه‌های شرکت هرمی موسوم به کیونت متهمان اصلی با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی در اختیار کاراگاهان اداره چهاردهم قرار گرفتند.

منبع: مشرق

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیسرفت نتورکرها می نماید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=5558

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.