به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نتورک نیوز، در جلسه پاسخگویی به سوالات مرتبط به بازاریابی تهاجمی بیمه رازی با تمرکز به بیمههای خرد، سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار در شرکت بیمه رازی، گفت: راهبرد بازاریابی تهاجمی به عنوان رویکرد اصلی شرکت بیمه رازی در این حوزه شناخته شده و برنامههای کنونی بر اساس این رویکرد برای تقویت شبکه فروش و جلب بیمهگذاران طراحی و پیادهسازی شده است.
برنامههای بازاریابی تهاجمی بیمه رازی با تمرکز به بیمههای خرد
در بحرانی که شرکت بیمه رازی به تدوین برنامههای بازاریابی تهاجمی پرداخته است، وی تاکید کرد که اولویتهای این برنامهها در زمینههای بازارداری و بازارسازی قرار گرفته و به حفظ مشتریان، گسترش بازار، تقویت شبکه فروش از طریق ابزارهای بازاریابی نوین، افزایش نرخ تمدید بیمهنامه، سفارشیسازی سبد بیمه برای بیمهگذاران و فراگیری بازارهای جدید اختصاص یافته است.
یادگاری به ارمغان آورد: در دوران فشرده رقابتی فعلی، بیمهگذاران با توجه کامل به بازار و با مطالعه و بررسی کمال شرکتها، به این بازار وارد میشوند. از این رو، آموزش شبکه فروش در بازار اهمیت یافته و در این راستا باید تاکید کرد که اصلیترین تفاوت شرکتهای بیمه در حال حاضر، در نیروی انسانی آنها به عنوان شبکه فروش و همکاران آنها مستند است.
وی ادامه داد: درگاههای فروش ایفای نقش حیاتی دارد، و خردهفروشی به عنوان اولین درگاه فروش با اهمیت معتبر میباشد.
منبع: فارس