3

عرضه غیر مجاز محصولات

  • کد خبر : 2264
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
عرضه غیر مجاز محصولات

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب و کارهای مجازی در رابطه با عرضه غیر مجاز محصولات به اطلاع کاربران و کلیه فعالین شرکت های بازاریابی شبکه ای می رساند؛ بر اساس بند (۳) ماده (۱) و بند های (۱) و (۱۰) ماده (۱۰) آیین نامه اجرایی مواد (۲)،­(۱۲) و تبصره […]

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب و کارهای مجازی در رابطه با عرضه غیر مجاز محصولات به اطلاع کاربران و کلیه فعالین شرکت های بازاریابی شبکه ای می رساند؛ بر اساس بند (۳) ماده (۱) و بند های (۱) و (۱۰) ماده (۱۰) آیین نامه اجرایی مواد (۲)،­(۱۲) و تبصره ماده (۸۷) قانون نظام صنفی کلیه شرکت­های بازاریابی شبکه‌ای موظف­ اند محصولات تولید خود یا شرکت مادر (دارنده بیش از۵۰ درصد سهام و سرمایه) را به روش بازاریابی شبکه‌ای به فروش رسانند. از این روی عرضه غیر مجاز انواع کالا و خدمات درحوزه هایی اعم از بیمه، گردشگری، سلامت، باشگاه مشتریان، تخفیف­های گروهی و… در قالب روش فروش چند سطحی،­ خارج از فهرست محصولات مصرفی که ارائه شد، مصداق تخلف است. و به موجب بند (۴) بخش (ب) ماده (۱۳) آئین ­نامه با شرکت های خاطی رفتار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2264

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.