3

شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای موظف به الصاق برچسب قیمت بر روی تمامی کالاهای مورد عرضه می‌باشند.

  • کد خبر : 2723
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای موظف به الصاق برچسب قیمت بر روی تمامی کالاهای مورد عرضه می‌باشند.

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب‌وکارهای مجازی در خصوص برچسب قیمت بر روی کالاهای بازاریابی شبکه ای به اطلاع کلیه‌بازاریابان می‌رساند؛ برچسب قیمت بر روی کالاهای بازاریابی شبکه ای قابل توجه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای: با عنایت به مفاد ماده 65 قانون نظام صنفی، شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای نیز موظف به الصاق برچسب قیمت بر […]

دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و کسب‌وکارهای مجازی در خصوص برچسب قیمت بر روی کالاهای بازاریابی شبکه ای به اطلاع کلیه‌بازاریابان می‌رساند؛

برچسب قیمت بر روی کالاهای بازاریابی شبکه ای

قابل توجه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای:

با عنایت به مفاد ماده 65 قانون نظام صنفی، شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای نیز موظف به الصاق برچسب قیمت بر روی تمامی کالاهای مورد عرضه می‌باشند. لذا با توجه به اینکه تکلیف فوق بر شفافیت عملکرد بازاریابان شرکت‌های مذکور در خصوص فروش کالاها صرفاً بر اساس قیمت مصرف‌کننده مؤثر است. مقتضی است از ارائه کالاهای فاقد قیمت مصرف‌کننده و یا دارای برچسب مخدوش خودداری شود. بدیهی است در صورت تخلف شرکت‌های مذکور از این مقررات، علاوه بر اعمال ضمانت اجرای مذکور در ماده 65، موضوع به موجب بند (12) بخش (ب) ماده (13) آیین‌نامه اجرایی موضوع مواد (2) ، (12) و تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی نیز تحت رسیدگی کمیته نظارت بر عملکرد شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای قرار خواهد گرفت و به‌موجب مفاد ماده (17) این آیین‌نامه با شرکت‌های متخلف برخورد خواهد شد. 

کلام آخر

عدم صدور هشدار موید این نیست که فعالیت کسب و کارهای دیگر کاملاً در چارچوب قانون است. گزارش شما می‌تواند ما را به موقع در مورد شناسایی رویه تجاری بد یا بروز تخلفات در حوزه بازاریابی شبکه ای آگاه نماید.

لطفا؛ هر چیزی را که فکر می کنید ممکن است تخلفات یا رویه تجاری بد در حوزه بازاریابی شبکه ای است گزارش دهیدگزارش شما به ما در جهت تامین منافع عمومی کمک خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2723

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.