3

قیف فروش چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

  • کد خبر : 8248
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
قیف فروش چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از نتورک نیوز، برای پاسخ به سوال “قیف فروش چه تاثیری در بازاریابی دارد؟” باید گفت که شناسایی مشتریان هدف بالقوه و تولید محتواهای متناسب با پرسونای آنان بخشی از استراتژی تبلیغاتی شماست. اما آیا استراتژی محتوایی شما به اندازه کافی پرقدرت و موثر است؟ این سوال مطرح […]

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از نتورک نیوز، برای پاسخ به سوال “قیف فروش چه تاثیری در بازاریابی دارد؟” باید گفت که شناسایی مشتریان هدف بالقوه و تولید محتواهای متناسب با پرسونای آنان بخشی از استراتژی تبلیغاتی شماست. اما آیا استراتژی محتوایی شما به اندازه کافی پرقدرت و موثر است؟ این سوال مطرح است، زیرا در حقیقت، استراتژی محتوایی شما همیشه باید در حال بهبود و تکامل باشد.

همانند استراتژی‌های بازاریابی که با تغییرات در رفتار کاربران تطبیق پیدا کرده و سازگاری با محیط تغییرات را دارند، استراتژی بازاریابی محتوایی نیز باید به تغییرات درخواست‌ها و رفتار مخاطبان تطبیق یابد.

احتمالاً تیم فروش شما در حال حاضر یک قیف فروش را طراحی و بهبود بخشیده است تا در هر مرحله از مسیر خرید نیازها و اقدامات مخاطبان هدف شما را بهتر درک کند. شما نیز می‌توانید یک قیف بازاریابی محتوا ایجاد کنید تا مشتریان خود را از مرحله آگاهی تا مرحله تبدیل و در نهایت به مشتریان واقعی، هدایت نمایید.

قیف فروش چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

مراحل قیب فروش

برای ارائه توضیحات مرتبط به سوال “قیف فروش چه تاثیری در بازاریابی دارد؟” باید نگاهی به مراحل زیر بی‌اندازید:

  • در مرحله آگاهی (TOFU): در این مرحله، مشتریان بالقوه جستجوی اطلاعات را آغاز می‌کنند و به دنبال شناخت بیشتر می‌باشند.
  • در مرحله میانه قیف (MOFU): در این مرحله، مشتریان بالقوه به دقت به محصولات یا خدمات شما می‌پردازند و نقدها و بازخوردهای مشتریان را بررسی می‌کنند. اطلاعات ممکن است به افراد کلیدی که در تصمیم‌گیری دخیل هستند، ارائه شوند.
  • در مرحله پایین قیف (BOFU): در این مرحله، خریداران آماده‌اند تا تصمیم خود را برای خرید به عمل آورند و این شامل قصد و تصمیم جدی برای خرید می‌شود.

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.