به گزارش خبرگزاری imarketor.com و به نقل از نتورک نیوز، از زمان عرضه عمومی چت جی پی تی (ChatGPT) در پایان نوامبر، افراد از تمام حوزهها، از دانشجویان رشتههای مارکتینگ دانشگاهی گرفته تا تیم اجرایی Google، به دنبال یادگیری روشها و کاربردهای این قابلیت هوش مصنوعی هستند. اگر علاقهمند هستید که درباره استفاده از چت جیپیتی (ChatGPT) در زمینه بازاریابی اطلاعات بگیرید، این مطلب را با دقت دنبال کنید.
روشهای بهرهگیری از چت جیپیتی
استفاده از چت جیپیتی (ChatGPT) در زمینه بازاریابی از ارزش بالایی برخوردار است. کارهایی از تحقیقات کلمات کلیدی تا ایدهپردازی محتوا، کپی تبلیغاتی و حتی آنالیز ابرداده، که قبلاً به آنها ساعتها زمان صرف میشد، اکنون میتوانند به سرعت توسط این ابزار انجام شوند. استفاده نادرست از توانمندیهای چت جی پی تی (ChatGPT) در مقایسه با استفاده از افراد، تیمهای بازاریابی را در رقابت عقب انداخته و به ضرر آنها خواهد بود.
تیمهای مارکتینگ موفق، محدودیتهای این ابزار را میشناسند و در استفاده از نتایج چت جی پی تی (ChatGPT) بدون نظارت انسانی، مراقب باشند. همانند اینکه پروژههای خود را به دست کارآموزان بدون نظارت نمیسپارید، از اعتماد کور به خروجیهای نهایی چت جی پی تی (ChatGPT) خودداری کنید.
ممکن است نگاه اولیه به چت جی پی تی (ChatGPT) نشان دهد که این ابزار تهدیدی برای مشاغل سطح پایین است، اما در عین حال میتواند فرصتی برای افراد این سطوح باشد تا با مسلط شدن بر این ابزار و بهرهگیری بهینه از زمان، به سطوح بالاتری از حرفه خود دست یابند. استفاده صحیح از چت جی پی تی (ChatGPT) میتواند به عنوان یک ابزار تسریعدهنده شغلی عمل کند، نه محدودکننده. اما برای افرادی با مهارتهای پیشرفته در زمینه تولید محتوا، خلاقیت، تجزیه و تحلیل و غیره، هنوز هیچ چیزی برای نگرانی وجود ندارد.
منبع: ایمارکتور