به گزارش ایمارکتور و به نقل از نتورک نیوز، بیش از 80 درصد از کسبوکارهای جهان به عنوان شرکتهای کوچک و متوسط (SMBs) تعریف میشوند، که تحت مدیریت یک فرد اصلی عمل میکنند. طبق یک نظرسنجی اجرایی از بین هزار شرکت و کسبوکار کوچک و متوسط، 81 درصد از آنها تایید کردند که نقش لینکدین در بازاریابی حائز اهمیت است.
لینکدین چگونه سبب پیشرفت کسبوکارها میشود؟
پیرو اثبات نقش لینکدین در بازاریابی، در تحلیلی که از شرکتهای در حال توسعه انجام شده، به وضوح مشخص شده که ۶۰ درصد از آنها در دو سال متوالی از یک رشد منطقی بهرهمند بودهاند، در حالی که ۱۵ درصد دیگر تجربه یک رشد ناگهانی و خارج از معمول داشتهاند. آمارهای لینکداین نیز اعلام کرده که ۷۳ درصد از این گروه دستهبندیشده، افزایش در ارتباطات خود در لینکداین داشتهاند.
برای درک بهتر این امر، یک نمونه مثالی ارائه میکنیم. فرض کنید که شما تولید کننده محصول A با رنگ صورتی هستید که به طور ناگهانی متوجه میشوید تقاضای مشتریان به سمت نسخهای از همین محصول با رنگ آبی معطوف میشود. با آگاهی به این تغییر، شما سریعاً تولید محصول A با رنگ آبی را آغاز میکنید.
سوال اینجاست که چگونه میتوان به سرعت و با کمترین هزینه، این تغییر را به مشتریان اطلاعرسانی کرد؟ یک راه ساده، کم هزینه و سریع، استفاده از شبکههای اجتماعی است. اطلاعرسانی به مشتریان از طریق پوستر و تبلیغات در این شبکهها، علاوه بر صرفهجویی در هزینههای تبلیغات، امکان ارائه تخفیفات و پروموشنهای ویژه را نیز به شما میدهد.
منبع: ایمارکتور
بیشتر بخوانید