0

جدیدترین محصولات جوانسازی شرکت نفیس!

  • کد خبر : 10103
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
جدیدترین محصولات جوانسازی شرکت نفیس!

به گزارش تیم نتورک نیوز، شرکت نفیس با افتخار از مجموعه‌ای جدید از محصولات مراقبتی خود رونمایی می‌کند که شامل سرم ضد چروک با سلول‌های بنیادی و طلای ۲۴ عیار، پودر قارچ صدفی به همراه جوانه گندم و موز، کرم فوق آبرسان و جوان‌ساز حاوی سلول بنیادی و طلای ۲۴ عیار بلک بری و روغن […]

به گزارش تیم نتورک نیوز، شرکت نفیس با افتخار از مجموعه‌ای جدید از محصولات مراقبتی خود رونمایی می‌کند که شامل سرم ضد چروک با سلول‌های بنیادی و طلای ۲۴ عیار، پودر قارچ صدفی به همراه جوانه گندم و موز، کرم فوق آبرسان و جوان‌ساز حاوی سلول بنیادی و طلای ۲۴ عیار بلک بری و روغن نرم‌کننده مو است.

معرفی محصولات جدید جوانسازی شرکت نفیس و مراقبت از پوست و مو با ترکیبات طبیعی!

سرم ضد چروک سلول بنیادی و حاوی طلای ۲۴ عیار (۴۰ میلی‌لیتر)، یکی از محصولات جوانسازی شرکت نفیس است که به رفع چروک‌های پوست کمک کرده و رطوبت عمقی پوست را برای مدت طولانی تأمین می‌کند. این محصول همچنین عملکردهای حیاتی پوست را تحریک و فعال می‌سازد.
کرم فوق آبرسان و جوان‌سازی حاوی سلول بنیادی و طلای ۲۴ عیار بلک بری (۵۰ میلی‌لیتر)، یکی دیگر از محصولات جوانسازی شرکت نفیس است که با آبرسانی سریع و عمیق، نرمی و لطافت پوست را افزایش می‌دهد و درخشندگی آن را بهبود می‌بخشد.
پودر قارچ صدفی به همراه پودر جوانه گندم و پودر موز (۴۵۰ گرمی)، ترکیبی از مواد مغذی است که به تقویت سیستم ایمنی، سلامت قلب و کنترل چربی خون و جوان سازی کمک می‌کند. قارچ صدفی یکی دیگر از محصولات جوانسازی شرکت نفیس است که سرشار از فیبر و ویتامین D بوده و پودر جوانه گندم با خاصیت تنظیم اشتها و بهبود عملکرد سیستم گوارش، به سلامتی شما یاری می‌رساند. پودر موز نیز علاوه بر طعم‌دهندگی، حاوی پتاسیم و منیزیم است.

محصولات جوانسازی شرکت نفیس

روغن نرم‌کننده مو ام ان دی (۱۰۰ میلی‌لیتری)، با کاهش خشکی و وزی مو، محافظت در برابر آلودگی و براق‌کنندگی سطح مو، به شما کمک می‌کند تا موهایی سالم و زیبا داشته باشید.
محصولات شرکت بازاریابی شبکه ای نفیس با ترکیبات طبیعی و مغذی، بهترین انتخاب برای مراقبت از پوست و مو هستند و شما را در دستیابی به زیبایی و سلامتی یاری می‌کنند.

. درنتورک نیوز بیشتر بخوانید:

برچسب اصالت کالا؛ تضمین کیفیت و اصالت محصولات نفیس

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=10103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.