1

فرصتی طلایی برای فروشندگان برتر: دورهمی ویژه لیاتیم در انتظار شماست!

  • کد خبر : 10161
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
فرصتی طلایی برای فروشندگان برتر: دورهمی ویژه لیاتیم در انتظار شماست!

فرصتی طلایی برای رسیدن به جایگاه ده فروشنده برتر لیاتیم! به گزارش تیم نتورک نیوز، شرکت لیاتیم با افتخار از معرفی ۹ ماموریت خود در دومین رویداد بزرگ “لیا استارز” در مرداد و شهریور ماه خبر می‌دهد. این رویداد فرصتی بی‌نظیر برای شرکت‌ها و استارتاپ‌هاست تا در فضایی رقابتی و پویا، ایده‌ها و نوآوری‌های خود […]

فرصتی طلایی برای رسیدن به جایگاه ده فروشنده برتر لیاتیم! به گزارش تیم نتورک نیوز، شرکت لیاتیم با افتخار از معرفی ۹ ماموریت خود در دومین رویداد بزرگ “لیا استارز” در مرداد و شهریور ماه خبر می‌دهد. این رویداد فرصتی بی‌نظیر برای شرکت‌ها و استارتاپ‌هاست تا در فضایی رقابتی و پویا، ایده‌ها و نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارند.

آن دسته از مشاوران فروشی که شرایط زیر را داشته باشند، می‌توانند در دومین رویداد بزرگ ویژه فروشندگان برتر مرداد ماه لیاتیم شرکت نمایند. در این رویداد بزرگ ویژه که در شهریور ماه برگزار خواهد شد، صرفاً ۱۰ فروشنده برتر لیاتیم این فرصت را در اختیار دارند تا ضمن بهره ‌مندی از انواع محتوای آموزشی ارزنده و کاربردی در حوزه فروش با مدیران شرکت گفتگو داشته باشند و با آخرین متدهای فروش روز دنیا آشنا شوند.

.در نتورک نیوز بیشتر بخوانید:

محصولات جدید لیاتیم در سال 1403

فروشنده برتر لیاتیم

در ضمن در این رویداد بزرگ هدایای ویژه‌ای از طرف شرکت به این ده فروشنده برتر اهدا می‌شود. در این رقابت افراد بر اساس فروش شخصی به ترتیب از بیشترین به کمترین دسته‌ بندی می‌شوند؛ و صرفاً ۱۰ نفر اول به این دورهمی ویژه دعوت می ‌شوند. در شرایط برابر، تعداد سفارش، تعداد مشتری ترجیحی و متوسط مبلغ سبدهای خرید به عنوان معیار برای تعیین مدعوین در نظر گرفته خواهد شد.

۲۰۰ نفر اول این کمپین جزو اعضای باشگاه لیا استارز در شهریور ماه خواهند بود. جهت اطلاعات بیشتر به سایت لیاتیم مراجعه نمایید و با ما همراه باشید.

منبع:
https://liateam.ir

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=10161

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.