بازاریابی صنایع دستی مغفول مانده است؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز میباشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.
شرح خبر
ایسنا/خوزستان یک کارشناس صنایع دستی گوید: در حوزه صنایع دستی ضمن ایجاد تغییری نو در کیفیت باید به کاربردی بودن دستسازهها توجه کنیم چراکه ارزش اصلی صنایع دستی در کاربردی بودن آن است.
سیده مهروز هویدامرعشی در گفتوگو با ایسنا با بیان اینکه هر چه به سمت تولید صنایع دستی تزیینی و غیر کاربردی برویم فروش آنها کمتر خواهد شد تصریح کرد: در حال حاضر در کنار پیچیدگیهای ساخت و تولید آثار دستساز، بازاریابی و توجه به فروش آنها مساله مهمی است که متاسفانه مغفول مانده است.
ادامه خبر |صنایع دستی مغفول مانده
وی با تأکید بر لزوم نوآوری در طراحی صنایع دستی و کاربردی کردن آنها، افزود: نوآوری در طراحی و کاربری کردن صنایع دستی ضروری است و در صورت عدم ایجاد تنوع و کاربردی کردن در الگوها به مرور شاهد از بین رفتن برخی از صنایع دستی اصیل خواهیم شد.
او گوشزد کرد: هنر صنایع دستی تنها در صورتی توسعه مییابد که در خدمت سبک زندگی مردم قرار بگیرد.
هویدامرعشی خاطرنشان کرد: صنایع دستی همواره در ابعاد اقتصادی به خصوص در بخش اشتغالزایی و تولید نقش مهمی دارد. همچنین کاربردی شدن صنایع دستی قطعا میتواند راهکاری مناسب و مهم در جهت توسعه اقتصادی باشد.
این کارشناس معتقد است: آموزش صنایع دستی در تمامی شهرستانها با استفاده از مربیان متخصص و باتجربه از راهکارهای مهم و ضروری است که میتواند ضمن ایجاد فرصتهای شغلی در رونق صنایع دستی استان نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.
منبع: ایسنا
سخن آخر
ممنون که تا انتهای این خبر همراه همراه نتورک نیور بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکهای هستید. و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکهای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید.