0

آموزش تکنیک های سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی و بازاریابی

  • کد خبر : 7672
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
آموزش تکنیک های سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی و بازاریابی

دبه گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از نتورک نیوز، دکتر مازیار زند، در یک همایش مرتبط به حوزه فروش، که در محل سالن همایش بانک ملی در بجنورد برگزار شد، حضور یافت. وی درباره آموزش برای سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی و بازاریابی توضیحاتی را ارائه کرد. در ادامه افزود: اتاق بازرگانی می‌تواند به […]

دبه گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از نتورک نیوز، دکتر مازیار زند، در یک همایش مرتبط به حوزه فروش، که در محل سالن همایش بانک ملی در بجنورد برگزار شد، حضور یافت. وی درباره آموزش برای سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی و بازاریابی توضیحاتی را ارائه کرد. در ادامه افزود: اتاق بازرگانی می‌تواند به عنوان یکی از برترین و عالی‌ترین مراجع بخش خصوصی جهت ارتقای دانش فعالان اقتصادی در اولولیت قرار گیرد. وی افرود: روش‌های بدیع آموزشی برای تجار و صاحبان صنایع در راستای گسترش فضای کسب و کار الزامی می‌باشد. به همین دلیل، اتاق بازرگانی بجنورد در حوزه آموزش، دوره‌های مختلفی را برگزار کرده است.

"آموزش

افزایش سرعت رونق اقتصادی و بازاریابی

غلامرضا حسن پور درباره آموزش برای سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی و بازاریابی گفت: امروزه ماموریت بسیج کمک‌رسانی به فعالان اقتصادی است. چراکه جوانان ما در بازارسازی و بازاریابی وارد شده‌اند. فلذا لازم است تا جهت رفع موانع، قدم‌های موثری برداشته شود که یکی از ابزارهای مهم آن، آموزش خواهد بود.

وی ادامه داد: مجموعه بسیج در اتاق‌های بازرگانی راه اندازی شده‌اند تا افراد بتوانند در تمامی حوزه‌ها به یکدیگر کمک رسانی داشته باشند. او از حضور فعال بسیج اصناف خبر داد. همچنین اظهار داشت: در این حوزه، با ۳ کشور سوریه، عراق و روسیه در بحث اقتصاد وارد شده‌ایم.

منبع: خبرگزاری آریا

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.