به گزارش خبرگزاری امتداد نیوز و به نقل از نتورک نیوز، تور آموزش بازاریابی و فروش در شرکت بیمه سامان در شهرستان نوشهر با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای شبکه فروش برگزار گردید. در این رویداد پنج روزه، عبدالرسول عطایی، معاون اجرایی مدیرعامل، شیما آرا، معاون فنی بیمههای زندگی، غزاله فخارزاده، مدیر بیمههای زندگی، کامران کیانی، مدیر فروش، و پویا رسولی، مدیر بازاریابی، حضور داشتند.
به گزارش پایگاه خبری امتداد، در روز نخست این رویداد پنج روزه، که با حضور اساتید فعال در حوزههای مدیریت رفتار سازمانی، منابع انسانی، بازاریابی، و فروش برگزار شد، “نیما کیمیایی”، استاد رشته مدیریت کسب و کار، با تأکید بر اهمیت رعایت اصول مذاکره بهعنوان ابتداییترین الزامات و اصول بازاریابی اظهار نظر کرد.
او بیان کرد: “امروزه ‘مذاکره هیپنوتیزمی’ در توسعه کسب و کارها، بهویژه در کسب و کار شبکه فروش بیمه، اهمیت زیادی دارد و به عنوان پیشرفتهترین شیوه اثرگذاری بر مشتریان معرفی میشود.”
روانشناسی رهبری
در تور آموزش بازاریابی و فروش در شرکت بیمه سامان، محتشمی به عنوان یکی از اساتید حاضر، به بررسی «روانشناسی رهبری» پرداخت و مواردی با اهمیت درباره ویژگیهای رهبران سازمانها و ایجاد محرکهای روانی و رفتاری بر اعضای شبکه فروش ارائه نمود.
منبع: خبربان