1

معرفی و توسعه گردشگری در شهرها با برندسازی تصویری

  • کد خبر : 9084
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
معرفی و توسعه گردشگری در شهرها با برندسازی تصویری

گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین درآمد شهرها شناخته می‌شود که تاثیر قابل توجهی در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرها دارد. برندسازی شهری یکی از استراتژی‌های جدیدی است که شهرها برای تقویت سطح گردشگری خود به کار می‌برند. به گزارش خبرگزاری ایمنا، با گسترش گردشگری و تقاضای روز افزون برای شهرهای مختلف، مفهوم بازاریابی شهری […]

گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین درآمد شهرها شناخته می‌شود که تاثیر قابل توجهی در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرها دارد. برندسازی شهری یکی از استراتژی‌های جدیدی است که شهرها برای تقویت سطح گردشگری خود به کار می‌برند. به گزارش خبرگزاری ایمنا، با گسترش گردشگری و تقاضای روز افزون برای شهرهای مختلف، مفهوم بازاریابی شهری یا برندسازی شهری بیش از پیش اهمیت پیدا خواهد کرد. معرفی و توسعه گردشگری در شهرها با برندسازی تصویری یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که برای درآمد از طریق گردشگری به آن نیاز است.

معرفی و توسعه گردشگری در شهرها با برندسازی تصویری

بهترین استراتژی های موثر برای برندسازی شهری

برنامه‌ریزان شهری برای با هدف بررسی کردن ویژگی‌های شهر خود با دیگر شهرها از استرژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند. نکته بسیار مهم این است که پیش از توسعه یک استراتژی بازاریابی بهتر است مخاطبان هدف شناسایی شده و در جهت علایق و ترجیحات آنها استراتژی‌ها تنظیم شود. اگر شهری دارای تاریخ غنی و پیچیده‌ای است، می‌توان آن شهر را به وسیله مکان‌های تاریخی آن معرفی کرد که برای گروه سنی بالا بسیار جذاب است.

همچنین اگر تفریحات شبانه در شهر رایج باشد، می‌توان نسل جوان را از طریق معرفی این تفریحات جذب کرد. معرفی و توسعه گردشگری در شهرها با برندسازی تصویری با استفاده از تکنولوژی‌هایی نظیر NFC ، کدهای QR و نشانه‌های اینترنتی کوتاه نیز می‌توان مسافران را برای کسب یک تجربه و سفری بی‌نظیر در شهر یاری کرد.

منبع: ایمنا

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.