1

چرا کسب و کارها در دیجیتال مارکتینگ شکست می‌خورند؟

  • کد خبر : 8669
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
چرا کسب و کارها در دیجیتال مارکتینگ شکست می‌خورند؟

به گزارش خبرگزاری همشهری آنلاین و به نقل از نتورک نیوز،  در دوران حاضر که جامعه در محیط آنلاین فعالیت می‌کند، حضور قوی در فضای اینترنتی برای هر کسب و کاری ضروری است. تبلیغات مربوط به کسب و کار، برند، محصولات یا خدمات می‌توانند از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شده و به سودآوری افزوده شوند. […]

به گزارش خبرگزاری همشهری آنلاین و به نقل از نتورک نیوز،  در دوران حاضر که جامعه در محیط آنلاین فعالیت می‌کند، حضور قوی در فضای اینترنتی برای هر کسب و کاری ضروری است. تبلیغات مربوط به کسب و کار، برند، محصولات یا خدمات می‌توانند از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شده و به سودآوری افزوده شوند. اما چرا کسب و کارها در دیجیتال مارکتینگ شکست می‌خورند؟ در ادامه، دلایل اصلی این شکست‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

چرا کسب و کارها در دیجیتال مارکتینگ شکست می‌خورند؟

اهمیت هدف و استراتژی

برای پاسخ به سوال چرا کسب و کارها در دیجیتال مارکتینگ شکست می‌خورند؟ موارد مربوط به استراتژی و اهداف را بررسی می‌کنیم. برخی مدیران ممکن است از این اشتباه برخوردار شوند که تمام افراد را به مشتری تبدیل کنند. اما استفاده نامناسب از بودجه بازاریابی، با هدف دستیابی به بیشترین تعداد افراد، تا حد زیادی به‌تبعید می‌انجامد. بهتر است بازار هدف را مشخص کرده و به دنبال سرنخ‌های مرتبط‌تر بگردید. پیش از هر اقدام، تحقیق کنید که کدام افراد برای بازاریابی بهترین تاثیر را دارند و پرسوناهای آن‌ها را مستندسازی نمایید. این اقدام، مسیر درستی را برای ادامه کار در زمینه بازاریابی و فروش نشان می‌دهد.

نداشتن استراتژی واضح نیز می‌تواند عامل شکست بسیاری از شرکت‌ها در حوزه کسب مشتری باشد. بسیاری از این شرکت‌ها به‌صورت تصادفی شروع به تولید محتوا در سایت‌های مختلف می‌کنند. حتی اگر به‌صورت تصادفی موفقیت حاصل شود، اما هرگز با شانس در مقابل کسب و کارهایی که استراتژی بازاریابی دقیق و مؤثر دارند، رقابت نخواهید داشت.

منبع: همشهری آنلاین

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.