به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از نتورک نیوز، محصول عجیب و غافلگیرکننده تسلا با همکاری مکدونالد با ترفند بازاریابی توجه همگان را به خود جلب کرده است. در یک اقدام غافلگیرانه که در اصل کاملاً متناسب با بازاریابی غیرمتعارف تسلا بود، این کمپانی خودروسازی برای طراحی یک محصول عجیب با شرکت مک دونالد همکاری کرد. این کمپانی چندی پیش از قاشق تسلا “Tesla Cybertruck China” رونمایی کرد.
تجربه فست فود انواع قاشقهای رایج را فراموش کنید! امروزه مشتریان قادر خواهند بود تا McFlurry خود را با یک «قاشق سایبری» که دقیقا شبیه یک سایبرتراک تولید شده است، داشته باشند.
قاشق سایبری تسلا
محصول عجیب و غافلگیرکننده تسلا با همکاری مکدونالد با ترفند بازاریابی، یعنی قاشق سایبری تسلا، آخرین استراتژی این شرکت جهت تبلیغ سایبرتراکها بوده که با انگیزه ترکیب دو برند متمایز گسترش یافته است.
با برچسب قیمتی ۴.۰۹ دلار، این محصول یک کالای دور ریختنی ارزان نیست. بلکه در دستهبندی کالاهایی است که باید به عنوان یادگاری از آنان بهرهگیری و نگهداری نمود. این قاشق دارای عناصر طراحی متمایز از وسایل نقلیه الکتریکی براق است و هر کدام از آنان با لوله ذخیرهسازی ارائه میشوند.
برخلاف اینکه این محصول مخصوص چین میباشد، روی دسته آن عبارت انگلیسی «DON’T PANIC» وجود دارد. این جزئیات عجیب اشارهای آشکار به کتاب نیل گیمن دارد.
منبع: khabaronline.ir/xkqSw
بیشتر بخوانید