1

هدررفت محصولات کشاورزی در نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی

  • کد خبر : 8757
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
هدررفت محصولات کشاورزی در نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نتورک نیوز، آیت الله محمد باقر محمدی نائینی در دیدار با کشاورزان در تاریخ دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ بیان کرد: مسئولان باید جهت رفع مشکلات جامعه کشاورزی به بهترین شیوه عمل کنند و جلوی هدررفت محصولات کشاورزی در نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی را بگیرند. کشاورزی پایه تولید […]

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نتورک نیوز، آیت الله محمد باقر محمدی نائینی در دیدار با کشاورزان در تاریخ دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ بیان کرد: مسئولان باید جهت رفع مشکلات جامعه کشاورزی به بهترین شیوه عمل کنند و جلوی هدررفت محصولات کشاورزی در نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی را بگیرند.

هدررفت محصولات کشاورزی در نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی

کشاورزی پایه تولید وتوسعه

وی افزود: اقتصاد و تولید از مولفه‌های اصلی برای توسعه جامعه هستند که دولت باید نگاه ویژه‌ای به این قشر داشته باشد. نماینده ولی فقیه در مازندران به این موضوع نیز اشاره کرد که کشاورزی پایه تولید وتوسعه محسوب می‌شود و کشاورزان منشا خدمات یک جامعه به شمار می‌آیند. آیت الله محمد باقر محمدی نائینی بیان کرد: با وجود تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های مختلف، بخش کشاورزی با چالش‌های بسیاری مواجه است که برای رفع آن نیازمند مدیریت و فعالیت جهادی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: به جهت اینکه در بخش کشاورزی و دامداری به چشم اندازی مطلوب دست یابیم، به هم افزایی مجموعه‌ای از سیاست‌های دولت، نهادها و صاحب نظران نیاز داریم. باید در بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی نگاه ویژه‌ای وجود داشته باشد تا از هدررفت محصولات کشاورزی در نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی جلوگیری شود تا کشاورز این جهت متضرر نشود.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.