0

رونمایی از کمپین‌های بیلبورد دیجیتال برای بهبود Brand Awareness

  • کد خبر : 9555
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
رونمایی از کمپین‌های بیلبورد دیجیتال برای بهبود Brand Awareness

بر اساس گزارشات به دست آمده، سهم تبلیغات دیجیتال در بودجه بسیاری از کسب و کارها ناچیز است. بسیاری از کسب و کارهای سنتی استفاده از تبلیغات آفلاین را ترجیح می‌دهند و به همین دلیل حرکت به سمت بازاریابی و تبلیغات آنلاین با شیب کندی در حال جریان است. تبلیغات دیجیتال در دنیا با افزایش […]

بر اساس گزارشات به دست آمده، سهم تبلیغات دیجیتال در بودجه بسیاری از کسب و کارها ناچیز است. بسیاری از کسب و کارهای سنتی استفاده از تبلیغات آفلاین را ترجیح می‌دهند و به همین دلیل حرکت به سمت بازاریابی و تبلیغات آنلاین با شیب کندی در حال جریان است. تبلیغات دیجیتال در دنیا با افزایش قابل توجه‌ای همراه است اما این موضوع در شرکت‌های بزرگ و عمدتاً سنتی ایران با سرعت کمتری اتفاق می‌افتد. همین موضوع باعث شده شرکت یکتانت با رونمایی از کمپین‌های بیلبورد دیجیتال برای بهبود Brand Awareness، گامی مهم در ارتقای ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بردارد.

رونمایی از کمپین‌های بیلبورد دیجیتال یکتانت

مهدی فروغی مدیرعامل یکتانت در خصوص رونمایی از کمپین‌های بیلبورد دیجیتال برای بهبود Brand Awareness بیان کرد: یکتانت همواره در زمینه بهبود نتایج مشتریان خود پیشرو بوده است و راهکار خلاقانه و نوآورانه‌ای را در این خصوص ارائه کرده است. وی افزود: هم اکنون ما در حال توسعه محصولات جدیدی برای خلق Brand Awareness بیشتر برای مشتریان خود هستیم. فروغی گفت: تا این لحظه یکتانت تلاش‌هایی برای برطرف کردن نیاز برندها انجام داده است تا افزایش آگاهی برای مشتریان در سطح گسترده‌ای اتفاق بیفتد.

رونمایی از کمپین‌های بیلبورد دیجیتال برای بهبود Brand Awareness

یکی از ویژگی های این نوع تبلیغات، ایجاد یک جایگاه کاملاً تعاملی است که تنها قابلیت اجرا در رسانه های پرمخاطب را دارد. در واقع این جایگاه تبلیغ بنری، با بنرهای عمده متفاوت است و به صورت استیکی و خارج از ابعاد مستطیلی همیشگی نشان داده می‌شود. به عبارتی این کمپین ها در راستای توجه بیشتر مخاطب به محتوا عمل می‌کنند و گویا به طور کامل به یک برند اختصاص داده می‌شوند.

جمع بندی

فضای دیجیتال دارای پتانسیل فوق العاده‌ای برای پاسخ به نیاز برندها می‌باشد و هر میزان که شرکت‌ها تفکر خلاقانه‌تر و نوین‌تری داشته باشند، اهمیت رسانه‌های دیجیتال را بهتر درک می‌کنند. سرمایه‌گذاری در زمینه تبلیغات دیجیتال، تا حد زیادی به محصول و خدمات ارائه شده نیز بستگی دارد. به هر میزانی که مخاطبین یک محصول به عصر دیجیتال نزدیک‌تر باشند، یک برند باید سهم بیشتری از بودجه تبلیغات خود را به فضای دیجیتال اختصاص دهد. امید است در سال‌های پیش رو، بودجه دیجیتال مارکتینگ کسب و کارهای ایرانی به میانگین جهانی نزدیک‌تر شود.

منبع: دی ام برد

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9555

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.