0

سه نتیجه برندها در بازاریابی نسل وای

  • کد خبر : 8476
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
سه نتیجه برندها در بازاریابی نسل وای

به گزارش خبرگزاری imarketor.com و به نقل از نتورک نیوز پیرو مبحث سه نتیجه برندها در بازاریابی نسل وای  باید گفت که آمار اخیر از بیش از ۱۰ هزار نفر در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال، که به نسل وای یا هزاره ملقب می‌شوند، نشان می‌دهد که در زمینه برندینگ تغییرات چشمگیری رخ داده […]

به گزارش خبرگزاری imarketor.com و به نقل از نتورک نیوز پیرو مبحث سه نتیجه برندها در بازاریابی نسل وای  باید گفت که آمار اخیر از بیش از ۱۰ هزار نفر در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال، که به نسل وای یا هزاره ملقب می‌شوند، نشان می‌دهد که در زمینه برندینگ تغییرات چشمگیری رخ داده است. نسل وای، که دارای بیشترین ارتباط با زندگی دیجیتال هستند، در ۱۹ بازار متنوع، از جمله کانادا، ایالات متحده آمریکا، مکزیک، کلمبیا، برزیل، آرژانتین، شیلی، انگلستان، آلمان، ایتالیا، مصر، عربستان سعودی، لهستان، ترکیه، امارات، هند، روسیه، چین و تایلند، مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.

در این تحقیق، ویژگی‌های برند در زمینه‌های زیر بررسی شده‌اند:

  • اعتبار و قابل اطمینان با ۳۱٪
  • خلاقیت با ۲۹٪
  • آگاهی و اطلاعات با ۲۳٪
  • اصالت و اعتبار با ۲۲٪
  • اعتماد با ۲۱٪

سه نتیجه برندها در بازاریابی نسل وای

بررسی سه نتیجه برندها در بازاریابی نسل وای

با تحلیل این آمار و ابراز نگرانی‌ها و شکوفایی‌های این نسل نسبت به برند، می‌توان تأثیرات اقتصادی چند سال اخیر را درک کرد و به نتایج زیر دست پیدا کرد:

  • ۷۲٪ از آن‌ها به دلیل مشکلات شخصی، به ویژه در دوران رکود اقتصادی، زندگی خود را دچار مشکل کرده‌اند.
  • ۳۶٪ با کاهش درآمد مواجه شده‌اند.
  • ۶۵٪ تجربه استخدام تمام وقت داشته‌اند.
  • ۲۸٪ تجربه اخراج از کار را پشت سر گذاشته‌اند.
  • ۶۹٪ مسیر شغلی خود را کاملاً تغییر داده یا در حال این کار هستند.
  • ۴۷٪ از شغل فعلی خود راضی هستند.

نسل وای، که دوران بلوغ و نوجوانی طولانی‌تری را پشت سر گذاشته‌اند، زندگی مدرنی دارند و برنامه‌ریزی کاملی برای آینده ندارند:

  • ۶۴٪ از این نسل در معرض اضطراب‌های اقتصادی هستند.
  • ۵۹٪ نگران کمبود سرمایه برای دوران بازنشستگی هستند.
  • ۳۲٪ مجرد هستند.
  • ۵۹٪ فرزندی ندارند.
  • ۳۵٪ هنوز در خانه به اشتراک والدین زندگی می‌کنند.
  • ۵۲٪ از پس مخارج روزانه خود بر نمی‌آیند.
  • ۲۵٪ برای آینده خود پس‌انداز دارند.

منبع: آیمارکتور

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.