به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین و به نقل از نتورک نیوز، ابزارهای گوگل از اهمیت بالایی در بازاریابی و فروش برخوردار هستند. بازاریابان اینترنتی باید به دنبال روشهایی جهت افزایش رتبه خود در گوگل، در میان دیگر رقبا، باشند. سه ابزار مهم گوگل برای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) و گوگل دیتا استودیو یا لوکر استودیو (Looker Studio (Google Data Studio بوده که ما را یاری میکند تا دیتاهای مختلف را از منابع دلخواه جمعآوری کنیم و مورد بررسی قرار دهیم.
اصلیترین ابزاز گوگل برای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی
سه ابزار مهم گوگل برای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی عبارتاند از:
- گوگل آنالیتیکس، ابزاری حیاتی برای درک عملکرد کاربران در وبسایتهاست. این ابزار با تجزیه و تحلیل نحوه تعامل مخاطبان با صفحات وبسایت، به شما امکان میدهد تا اطلاعات مرتبط را جمعآوری کنید. سپس از طریق تحلیل آنها، استراتژیهای بازاریابی خود را بهبود بخشید.
- سرچ کنسول نیز ابزاری مهم در دنیای دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود. این ابزار به شما امکان میدهد تا با نگاهی دقیق به آمار سرچ مخاطبان خود، رتبهبندی صفحات وبسایتتان را بررسی کنید و مشکلات موجود را شناسایی و رفع نمایید. آموزش استفاده از سرچ کنسول اساسی برای جلب رضایت کاربران و تحقق موفقیت در دنیای دیجیتال میباشد.
- دیتا استودیو، یکی از ابزارهای برجسته گوگل است که به مدیران وبسایتها امکان میدهد دادهها را جمعآوری کنند و گزارشهای شخصیسازی شده را طراحی نمایند. این ابزار مسلط شدن بر آن را به عنوان یکی از راهکارهای کارآمد برای افزایش رتبه ویدیوهای شما در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل پیشنهاد میدهد.
منبع: خبرآنلاین
بیشتر بخوانید