1

اهمیت بازاریابی دیجیتال در عصر جدید

  • کد خبر : 7673
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
اهمیت بازاریابی دیجیتال در عصر جدید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، اولین سمینار ملی مرتبط به اهمیت بازاریابی دیجیتال در عصر جدید و تجربه‌های خانه‌های بوم‌گردی در روز شنبه مورخ ۱۱ شهریور در سالن آمفی تئاتر وزارت میراث فرهنگی بر پا شد. مدرس و مشاور بازاریابی بیزینس‌های مرتبط به گردشگری، اشکان بروج که در این نشست […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، اولین سمینار ملی مرتبط به اهمیت بازاریابی دیجیتال در عصر جدید و تجربه‌های خانه‌های بوم‌گردی در روز شنبه مورخ ۱۱ شهریور در سالن آمفی تئاتر وزارت میراث فرهنگی بر پا شد. مدرس و مشاور بازاریابی بیزینس‌های مرتبط به گردشگری، اشکان بروج که در این نشست حضور داشت، گفت: در بیش از ۳۰۰۰ بوم گردی که به همین نام مجور گرفته‌اند، نمی‌توان گفت که ۳۰ عدد از آنان واقعا بوم گردی هستند.

اهمیت بازاریابی دیجیتال در عصر جدید

خاطره ساختن و خاطره فروختن

وی در ادامه بحث مرتبط به اهمیت بازاریابی دیجیتال در عصر جدید گفت: خاطره ساختن و فروختن آن از مهم‌ترین محصولات ماست. در ابتدای هر سفر، رؤیا پردازی انجام می‎شود. این امر برای افراد از طریق تولید محتوا، ساخت بروشور، تهیه ویدیو کلیپ امکان پذیر می‌باشد. درواقع به افراد گفته می‌شود که دیدید چه چیزی داریم؟ حالا می‌توانید بیایید به این اقامتگاه. در اصل برای مسافرین برنامه ریزی می‌کنیم که چگونه به آنجا بروند.

بروج ادامه داد: فروشنده‌های خوب، مشاورهای خوبی هستند. هر چقدر که بتوانید مشاور بهتری داشته باشید، بهتر قادر به فروش هستید. قرار نیست که همیشه اتاق و غذا بفروشیم. پس از ارائه اطلاعات کلی نیز، اعتمادسازی مرحله مهم دیگر خواهد بود.

این  مدرس گردشگری تفصیل کرد: چنانچه عاشق شغل خود نباشید، قافله را می‌بازید. در هر محفلی که وارید می‌شوید، شبکه بسازید. این کار باعث می‌شود تا تیم شما گسترده شود و نتیجتاً بهترین نتایج حاصل گردد.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.