به گزارش خبرگزاری پارس نیوز و به نقل از نتورک نیوز، بهترین استراتژی بازاریابی و کسب درآمد از فروشگاه پوشاک در دهههای مختلف تغییر میکند. به طور کلی، لباس کالایی است که همواره به آن نیاز داریم و باید آن را بپوشیم. از همین رو، همیشه تقاضا برای خرید لباس وجود دارد و این صنعت همواره یک صنعت پرسود خواهد بود. اغلب فروشندگان، از چندین روش و استراتژی جهت کسب درآمد بهرهگیری میکنند. این روشها همگی آسان هستند اما لازم است تا خلاقیتهای زیادی برای اثربخشی آنان داشته باشید.
تکنیک شناسایی بهترین استراتژی بازاریابی و کسب درآمد از فروشگاه پوشاک
بهترین استراتژی بازاریابی و کسب درآمد از پوشاک این است که مخاطب هدف خود را به درستی بشناسید. راه اندازی یک مغازه پوشاک، دارای قوانین و اصولی است؛ که مهمترین آن شناخت مشتریان میباشد.
جهت تعیین مشتریان هدف لازم است تا با دقت به سوال “کدام گروه افراد مخاطب من هستند؟” پاسخ دهید. این گروه، افرادی هستند که نیاز دارید محصولات خود را به آنها عرضه کنید. با دستیابی به شناختی عمیق از بازار هدف، مراحل بعدی بازاریابی خود را به درستی شکل میدهید.
تعریف بازار هدف ویژگیهایی دارد که باید در نظر گرفته شوند. این ویژگیها شامل محدوده سنی، جنسیت، علایق، فعالیتها، گرایشها، اعتقادات، تمایل به دنبال کردن مد و حتی توان مالی مشتریان میشوند.
منبع: پارس نیوز
بیشتر بخوانید