0

آموزش ترفند بازاریابی اغواگری مشتریان توسط استیو جابز

  • کد خبر : 9593
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
آموزش ترفند بازاریابی اغواگری مشتریان توسط استیو جابز

یکی از عوامل اصلی برتری بی‌چون و چرای اپل در دنیای امروز فناوری، استفاده از تکنیک‌های جذب مشتری است. استیو جابز تکنیک‌های و شگرد‌های خاصی را برای ارائه و فروش محصولات اپل به مشتریان ایجاد کرد که می‌توانند مشتریان را تحت تاثیر قرار دهند و حتی آن‌ها را اغوا کنند. امروزه تکنیک‌های بازاریابی رجیس مک […]

یکی از عوامل اصلی برتری بی‌چون و چرای اپل در دنیای امروز فناوری، استفاده از تکنیک‌های جذب مشتری است. استیو جابز تکنیک‌های و شگرد‌های خاصی را برای ارائه و فروش محصولات اپل به مشتریان ایجاد کرد که می‌توانند مشتریان را تحت تاثیر قرار دهند و حتی آن‌ها را اغوا کنند.

امروزه تکنیک‌های بازاریابی رجیس مک کنا، یکی از اصلی‌ترین تکنیک‌های بازاریابی به شمار می‌روند و شرکت‌های فناوری مختلفی در دهه ۱۹۷۰ از این تکنیک‌ها برای افزایش فروش محصولات خود استفاده می‌کردند. جابز هم برای فروش محصولات اپل، از تکنیک‌های بازاریابی شگفت‌انگیز مک کنا استفاده نمود. به بیان دیگر آموزش ترفند بازاریابی اغواگری مشتریان توسط استیو جابز به کمک تکنیک‌های نام برده انجام می‌شد.

تکنیک‌های اپل برای تحت تاثیر قرار دادن مشتری

راز اغواگری اپل، استفاده آن از شیوه‌های خاصی است که نقش مهمی در افزایش فروش ایفا می‌کنند. آموزش ترفند بازاریابی اغواگری مشتریان توسط استیو جابز، زرق و برق‌های تبلیغاتی کلیشه‌ای را شامل نمی‌شود بلکه تکنیک‌های جذب مشتری کارآمد را در بر می‌گیرد.

آموزش ترفند بازاریابی اغواگری مشتریان توسط استیو جابز

ایجاد ظاهر زیبا برای محصولات یکی از تکنیک‌های اغوای مشتری است. در گذشته سازندگان گمان می‌کردند که عملکرد کامپیوتر اهمیت بیشتری دارد و ظاهر آن چندان از نظر مشتریان نیست؛ این در حالی است که اپل اعتقاد داشت که چنین تصوری درست نیست. به همین دلیل کامپیوترهای آی مک عرضه شده در سال ۱۹۹۸ در زمان خود ظاهر جذابی داشتند. ظاهر جذاب و خیره کننده محصولات اپل موجب القای حس خوب به کاربران شده و به همین دلیل محصولات این کمپانی از دیرباز تاکنون درکنار عملکرد خوب، با طراحی جذاب و منحصربفرد و همچنین با تنوع رنگ بالا به بازار عرضه می‌شوند.

جابز به خوبی می‌دانست که مشتریان تشنه جادو هستند و می‌خواهند وسیله‌ای داشته باشند که قابلیت‌های شگفت‌انگیزی را به آن‌ها ارائه می‌کند. اپل با بهره گیری از حس لامسه مشتریان، محصولاتی نظیر آیپدها، نوت بوک‌ها و آیفون‌های اپل را ارائه کرد که این ویژگی را برای مشتریان فراهم کند.

منبع: دیجیاتو

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9593

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.