1

بازاریابی ویروسی در «شب آفتابی»

  • کد خبر : 6175
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۲۱
بازاریابی ویروسی در «شب آفتابی»

بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ (Viral Marketing)، روندی شبیه به تکثیر و رشد ویروس دارد و یک ایده از فردی به فرد دیگر انتقال می‌یابد. همین امر موجب می‌شود که یک محصول یا خدمات خاص، به هنگام تبلیغ و اشتراک گذاری، توسط حجم عظیمی از کاربران رویت شده و جلب توجه نماید. حال که با […]

بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ (Viral Marketing)، روندی شبیه به تکثیر و رشد ویروس دارد و یک ایده از فردی به فرد دیگر انتقال می‌یابد. همین امر موجب می‌شود که یک محصول یا خدمات خاص، به هنگام تبلیغ و اشتراک گذاری، توسط حجم عظیمی از کاربران رویت شده و جلب توجه نماید. حال که با ماهیت و مفهوم بازاریابی ویروسی آشنا شدید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این خبر همراه ما باشید تا شما را با ویژه برنامه شب آفتابی که در رابطه با این مسئله است؛ آشنا کنیم.

به نقل از نتورک نیوز، با توجه به جدیدترین اخبارِ خبرگزاری صدا و سیما، بازاریابی ویروسی، روشی از بازاریابی دهان به دهان آنلاین است که همانند ویروس زیستی، ویروس رایانه‌ای یا میم اینترنتی در شبکه اجتماعی، ایمیل و شبکه‌های موبایل به صورت متن، تصویر، کلیپ، فیلم کوتاه، تصویر متحرک انجام می‌گیرد.

میمانان در این قسمت از برنامه شب آفتابی، به تشریح موضوع بازاریابی ویروسی می‌پردازند. همچنین یکی از محورهای اصلی این برنامه؛ معرفی برند مربوطه به مردم می‌باشد.

برنامه «شب آفتابی» اثری از هنرمندانی که در زیر معرفی کرده‌ایم می‎باشد:

  • گروه کارآفرینی و کسب‌وکار 
  • تهیه‌کنندگی نازنین کتابچی و اسماعیل علی پناه
  • گویندگی فاطمه شعبانی و نوشین تاجداری

این برنامه در روز‌های شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۲۲:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.