به گزارش تسنیم به نقل از نتورک نیوز، فرزاد اوجانی از تقویت ارتباط هنرمندان صنایع دستی با پلتفرمهای معروف چین خبر داد. مدیرکل دفتر تجاریسازی و بازاریابی صنایع دستی گفت: در تلاش هستیم تا ارتباط هنرمندان و تولیدکنندگان با انواع پلتفرم چین را تقویت گردد. در این راستا برای اولین بار شاهد حضور فعالان تجارت الکترونیک و پلتفرمهای صنایع دستی در همایش «معرفی فرصتهای تجارت الکترونیک از طریق سرمایهگذاری در ایران و چین» هستیم.
همایش معرفی فرصتهای تجارت الکترونیک از طریق سرمایهگذاری در ایران و چین
اوجانی افزود: مسئولان تجارت الکترونیک در این همایش به ضرورتها و آمار و اطلاعات مربوط به فرایندهای الکترونیک پرداختند. در ادامه دو پلتفرم معروف چین از جمله دوئین اعلام آمادگی کردند. همچنین برخی شرکتهای مرتبط با انواع شیرینی و سوغاتی نیز در این همراهی پیشگام شدند. پلتفرمهای چینی تاکید کردند که حوزه صنایع دستی ظرفیت قابل توجهی در حوزه الکترونیک دارد و باید به خوبی از این ظرفیتها استفاده کرد. تقویت ارتباط هنرمندان صنایع دستی با پلتفرمهای معروف چین گامی مهم در این خصوص خواهد بود.
جمعبندی
با گسترش فضای وب و افزایش استفاده مردم از اینترنت، بسیاری از حوزهها برای گسترش کسب و کار خود از اینترنت و پلتفرمهای موجود استفاده میکنند. بازاریابی دیجیتال از الزامات هر نوع کسب و کاری است و این موضوع در حوزه صنایع دستی نیز صدق میکند. یک کسب و کار حتی اگر چندان بزرگ نباشد، با داشتن حضوری فعال در بستر اینترنت از جمله پلتفرمهای موجود در این زمینه، میتواند تخصص، خدمات و محصولات خود را به بهترین صورت به کاربران معرفی کند. بازاریابی آنلاین میتواند محصولات و خدمات شما را به گروههای هدف برساند. بررسی نتایج به صورت مستقیم قابل اندازه گیری است و میتوان رفتار مشتری را ارزیابی کرد.
منبع: تسنیم