0

وضعیت دیجیتال مارکتینگ در نیمه دوم سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 7487
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
وضعیت دیجیتال مارکتینگ در نیمه دوم سال ۱۴۰۲

۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ با عجیب‌ترین اتفاقات و آسیب‌ها در حوزه بازاریابی مصادف شد. از همین رو، بهبود وضعیت دیجیتال مارکتینگ در نیمه دوم سال ۱۴۰۲  یکی از سخت‌ترین فعالیت‌ها خواهد بود که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد. محدودیت‌هایی که برای فضای اینترنت آزاد ایجاد شد، بالاترین میزان آسیب را به صنعت تبلیغات و […]

۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ با عجیب‌ترین اتفاقات و آسیب‌ها در حوزه بازاریابی مصادف شد. از همین رو، بهبود وضعیت دیجیتال مارکتینگ در نیمه دوم سال ۱۴۰۲  یکی از سخت‌ترین فعالیت‌ها خواهد بود که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد. محدودیت‌هایی که برای فضای اینترنت آزاد ایجاد شد، بالاترین میزان آسیب را به صنعت تبلیغات و حوزه دیجیتال مارکتینگ وارد نمود.

در این شرایط مقایسه فرایند فعالیت در اینستاگرام ۱ ماه قبل و بعد از فیلترینگ نشان می‌دهد که بیزینس افراد زیادی به نابودی کشیده شد. فلذا عملا بسیاری از کسب و کارهای خانگی درآمد خود را از دست دادند. دسترسی به اینترنت نسبت به گذشته سخت شد و به دنبال آن اغلب افراد فعال در حوزه مارکتینیگ آنلاین تعدیل شده‌اند.

وضعیت دیجیتال مارکتینگ در نیمه دوم سال ۱۴۰۲

تبلیغات محیطی در سال ۱۴۰۱

هر ساله، تبلیغات محیطی در زمان برگزاری جام‌جهانی فرصت خوبی برای دیجیتال مارکتینگ بود؛ اما در سال گذشته یعنی ۱۴۰۱، در زمان برگزاری جام جهانی خالی از تبلیغات بودند و هیچگونه تقاضایی برای آنان وجود نداشت. البته که مردم نیز در این افت سهم بالایی داشتند؛ چراکه اغلب برنامه‌هایی که به تلویزیون و بیلبوردها تبلیغ داده بودند را تحریم می‌کردند.

پیش از این حوادث، اوضاع تبلیغات به وخامت امروز نبود. از همین رو، باید بگوییم که رسیدگی به وضعیت دیجیتال مارکتینگ در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ باید در اولویت شرکت‌ها قرار گیرد.

منبع: ایمارکتور

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.