0

امسال مشکلات کشور با بازاریابی حل خواهد شد!

  • کد خبر : 7215
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
امسال مشکلات کشور با بازاریابی حل خواهد شد!

به گزارش خبرگزاری مهر و به نفل از نتورک نیوز، آیت ‌الله سید احمد علم ‌الهدی با جمعی از نخبگان و فناوران خلاق بسیجی دیداری داشت. این دیدار به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد. علم الهدی در این نشست اعلام کرد: در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، متأسفانه به دلیل نفوذ فرهنگی طاغوت، نوعی […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نفل از نتورک نیوز، آیت ‌الله سید احمد علم ‌الهدی با جمعی از نخبگان و فناوران خلاق بسیجی دیداری داشت. این دیدار به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد. علم الهدی در این نشست اعلام کرد: در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، متأسفانه به دلیل نفوذ فرهنگی طاغوت، نوعی شرایط به وجود آمده بود که سبب شد قشر نخبگان و اندیشمندان در حالات روحی خود متأثر از فرهنگ غربی باشند. وی پس از این بیانات، به حل مشکلات کشور با بازاریابی اشاره کرد و گفت: اکنون جوانان می‌توانند سرمایه و افتخار ایران باشند؛ چراکه آنان روشی را برای ارتقا و رشد پیش می‌گیرند که جامعه انقلابی به آن نیازمند بوده و در تخصصی‌ترین زمینه‌ها، می‌توانند گره‌گشای مسائل موجود در جامعه شوند.

امسال مشکلات کشور با بازاریابی حل خواهد شد!

اظهارات علم الهدی درباره جوانان بسیجی

نماینده ولی‌ فقیه خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: لازم است که جوانان بسیجی متوجه باشند که جامعه چه نوع نگاهی به آنان دارد. این امر، یک نوع ارزش‌گذاری بوده که شما باید به آن توجه داشته باشید. در شرایط فعلی، پیشرفت و تعالی علمی ایران در صدر امور قرار گرفت. فلذا به واسطه توسعه علمی می‌توان به ثروت درونی دست یافت. همچنین می‌توان حل مشکلات کشور با بازاریابی را نوعی رویکرد نوآورانه در نظر گرفت که باید توجه بالایی به آن شود.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7215

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.