0

راهکارهایی با رویکرد علوم‌شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی

  • کد خبر : 5757
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
راهکارهایی با رویکرد علوم‌شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی

موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز؛ راهکارهایی با رویکرد علوم‌شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی است که منبع آن سایت خبری ایسنا می‌باشد. همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم… سرتیتر خبر | مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی نخستین رویداد ذهن‌افزارهای کسب‌وکار به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی […]

موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز؛ راهکارهایی با رویکرد علوم‌شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی است که منبع آن سایت خبری ایسنا می‌باشد. همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم…

سرتیتر خبر | مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی

نخستین رویداد ذهن‌افزارهای کسب‌وکار به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی، بازاریابی و هوشمندی سازمان، با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، اولین رویداد ذهن افزارهای کسب و کار با هدف جذب ایده‌ها و محصولات فناورانه در حوزه ابزارهای شناختی برای رهبری، مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی و هوشمندی سازمان با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری و ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری‌های شناختی توسط مرکز نوآوری و شتابدهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده برگزار می‌شود.

ادامه خبر ا راهکارهایی با رویکرد علوم‌شناختی

منظور از «ذهن‎‌افزارهای کسب‌وکار» هر ایده، فناوری یا محصول مبتنی بر علوم شناختی است که از قابلیت کاربرد در ارتقای بینش و عملکرد مدیریتی سازمان برخوردار باشد.

از تقابل موضوع شناخت با مدیریت سازمان و کسب‌وکار، مباحث مختلفی در حوزه‌های شناخت مدیریتی پدیدار می‌شود:

  1. گزینش و ارزیابی شناختی کارمندان
  2. توانمندسازی شناختی گروه‌ها و تیم‌های کاری
  3. تمرین و توسعه شناختی کارکنان
  4. مدیریت استرس و سلامت شناختی
  5. شکل‌دهی به انگیزاننده‌های شغلی با رویکرد شناختی
  6. طراحی شغل و ارگونومی شناختی
  7. شناسایی و توانمندسازی شناختی رهبران سازمان
  8. زوایای شناختی در تصمیم‌گیری سازمانی
  9. تغییر و توسعه شناختی سازمانی
  10. شناسایی تفاوت‌های فردی با رویکرد شناختی

از منظر راهکارهای قابل تجاری‌سازی، مواردی از قبیل ارزیابی و توانمندسازی شناختی سرمایه انسانی، ارزیابی و توانمندسازی شناختی رهبران و کارآفرینان، هوشمندی شناختی کسب‌وکار و بازاریابی شناختی مهم‌ترین حوزه‌های مدیریت با رویکرد شناختی هستند که می‌توانند ابزارهای مختلفی در حوزه‌های آزمون‌های توانایی شناختی، نقشه‌های شناختی، داده‌کاوی و بصری‌سازی شناختی، بازی‌های جدی و بازی‌وارسازی و علوم اعصاب شناختی را شامل شوند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، تیم‌های منتخب این رویداد از تامین سرمایه بذری تا سقف یکصد میلیون تومان، تامین فضای استقرار، آموزش، منتورینگ و شتابدهی، تجاری‌سازی و جذب سرمایه‌گذار بهره‌مند خواهند شد.

مهلت ارسال ایده‌ها و طرح‌های پیشنهادی در این فراخوان، تا ۲۰ بهمن ماه تعیین شده است.

منبع: ایسنا

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیشرفت نتورکرها می نماید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=5757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.