موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز؛ راهکارهایی با رویکرد علومشناختی برای مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی است که منبع آن سایت خبری ایسنا میباشد. همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم…
سرتیتر خبر | مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی
نخستین رویداد ذهنافزارهای کسبوکار به منظور ارائه راهکارهایی با رویکرد علوم شناختی برای مدیریت سرمایه انسانی، بازاریابی و هوشمندی سازمان، با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی برگزار میشود.
به گزارش ایسنا، اولین رویداد ذهن افزارهای کسب و کار با هدف جذب ایدهها و محصولات فناورانه در حوزه ابزارهای شناختی برای رهبری، مدیریت سرمایه انسانی و بازاریابی و هوشمندی سازمان با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاستجمهوری و ستاد راهبری توسعه علوم و فناوریهای شناختی توسط مرکز نوآوری و شتابدهنده علوم شناختی نوآوران ذهن آینده برگزار میشود.
ادامه خبر ا راهکارهایی با رویکرد علومشناختی
منظور از «ذهنافزارهای کسبوکار» هر ایده، فناوری یا محصول مبتنی بر علوم شناختی است که از قابلیت کاربرد در ارتقای بینش و عملکرد مدیریتی سازمان برخوردار باشد.
از تقابل موضوع شناخت با مدیریت سازمان و کسبوکار، مباحث مختلفی در حوزههای شناخت مدیریتی پدیدار میشود:
- گزینش و ارزیابی شناختی کارمندان
- توانمندسازی شناختی گروهها و تیمهای کاری
- تمرین و توسعه شناختی کارکنان
- مدیریت استرس و سلامت شناختی
- شکلدهی به انگیزانندههای شغلی با رویکرد شناختی
- طراحی شغل و ارگونومی شناختی
- شناسایی و توانمندسازی شناختی رهبران سازمان
- زوایای شناختی در تصمیمگیری سازمانی
- تغییر و توسعه شناختی سازمانی
- شناسایی تفاوتهای فردی با رویکرد شناختی
از منظر راهکارهای قابل تجاریسازی، مواردی از قبیل ارزیابی و توانمندسازی شناختی سرمایه انسانی، ارزیابی و توانمندسازی شناختی رهبران و کارآفرینان، هوشمندی شناختی کسبوکار و بازاریابی شناختی مهمترین حوزههای مدیریت با رویکرد شناختی هستند که میتوانند ابزارهای مختلفی در حوزههای آزمونهای توانایی شناختی، نقشههای شناختی، دادهکاوی و بصریسازی شناختی، بازیهای جدی و بازیوارسازی و علوم اعصاب شناختی را شامل شوند.
به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، تیمهای منتخب این رویداد از تامین سرمایه بذری تا سقف یکصد میلیون تومان، تامین فضای استقرار، آموزش، منتورینگ و شتابدهی، تجاریسازی و جذب سرمایهگذار بهرهمند خواهند شد.
مهلت ارسال ایدهها و طرحهای پیشنهادی در این فراخوان، تا ۲۰ بهمن ماه تعیین شده است.
منبع: ایسنا
سخن آخر
ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکهای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکهای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیشرفت نتورکرها می نماید.