1

مرحله دوم فرصت مطالعاتی و بازاریابی گردشگری

  • کد خبر : 7497
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
مرحله دوم فرصت مطالعاتی و بازاریابی گردشگری

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، محمد یزدی با خبرنگاران گفت و گویی داشت و به اجرای مرحله دوم طرح فرصت مطالعاتی و بازاریابی گردشگری اشاره نمود. وی‌ در این گفت و گو اظهار داشت: بر اساس یک تفاهم‌نامه مشترک بین معاونت گردشگری و وزارت علوم، تحقیقاتی با هدف اولویت قراردادن […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، محمد یزدی با خبرنگاران گفت و گویی داشت و به اجرای مرحله دوم طرح فرصت مطالعاتی و بازاریابی گردشگری اشاره نمود.

وی‌ در این گفت و گو اظهار داشت: بر اساس یک تفاهم‌نامه مشترک بین معاونت گردشگری و وزارت علوم، تحقیقاتی با هدف اولویت قراردادن نیازهای پژوهشی برای رفع چالش‌ها جهت بهره‌گیری از ظرفیت علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اساتید دانشگاه‌ها قادر خواهند بود تا بین ۳ تا ۱۲ ماه به بهبود کیفی طرح‌های گردشگری کمک کنند. در همین جهت، اقدامات زیر در حال انجام است که در بهمن‌ماه سال جاری پایان خواهد یافت:

  • مطالعه ۴ طرح مرتبط به مشارکت جامعه در راستای توسعه پایدار گردشگری
  • تدوین استراتژی بازاریابی گردشگری ایران
  • استخراج شاخص‌های رقابت‌پذیری

مرحله دوم فرصت مطالعاتی و بازاریابی گردشگری

مرحله دوم طرح مطالعاتی و بازاریابی گردشگری

یزدی ادامه داد: به جهت اجرای مرحله دوم طرح فرصت مطالعاتی و بازاریابی گردشگری، فراخوان‌های پژوهشی معاونت گردشگری با همکاری دفتر آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری در سامانه ساجد در لیست نیازهای فرصت‌های مطالعاتی برای بهره‌مندی از ظرفیت علمی جامعه دانشگاهی درج شد.

رئیس گروه مطالعات دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری، تولید محتوای تبلیغات و بازاریابی گردشگری را اولویت فراخوان مرحله دوم طرح فرصت‌های مطالعاتی دانست.

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.