موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز؛ دفتر بازاریابی بیمه باران منطقهای استان یزد افتتاح شد است که منبع آن سایت خبری پول نیوز میباشد. همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم…
سرتیتر خبر | دفتر بازاریابی بیمه باران
نخستین روز بهمنماه ۱۴۰۱ با افتتاح شانزدهمین دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقهای بیمه باران مصادف شد. در نشستی که به همین منظور برگزار شد، مسئولین مختلف حضور پیدا کردند:
- علیرضا هادی مدیرعامل
- حسین حاتمی معاون مدیرعامل
- سروناز درواری عضو هیاتمدیره و مدیر فنی بیمههای زندگی
- مهسا محمدیان سرپرست سرمایه انسانی
- مهرداد شهبازی منشادی مدیر دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقهای استان یزد
ادامه خبر ا دفتر هماهنگی منطقهای استان یزد
مدیرعامل بیمه باران با اشاره به اهمیت توسعه شبکه فروش و ظرفیتهای استان یزد، این نشست را آغاز کرد و در ادامه افزود: ضمن آرزوی توفیق برای دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقهای یزد و نمایندگان آن، تصور میکنم این استان با ظرفیتهای متعددی که دارد، میتواند نتایج درخشانی در تولید حق بیمه داشته باشد.
علیرضا هادی تصریح کرد: مهمترین عامل در فروش بیمه زندگی، ترویج فرهنگ آن است؛ بنابراین در ابتدای فعالیت دفتر یزد، در تلاش خواهیم بود با ایجاد زیرساختهای فرهنگی و اطلاعرسانی، بتوانیم در حوزه تبلیغات بیمههای زندگی عملکرد موثری داشته باشیم.
مدیر عامل بیمه باران با تاکید بر اهمیت افزایش دانش مالی نمایندگان و انواع اجزای شبکه فروش، گفت: امروزه نمایندگان و شبکه فروش بیمه زندگی باید مجهز به دانش در همه زمینههای مالی باشند تا بتوانند با جلب اعتماد مشتری به عنوان یک کارشناس مشاور مالی اقدام به ارائه خدمات کنند. رویکردی که امروز در صنعت بیمه دنیا کارشناسان فروش بیمه در پیش گرفتهاند و ما برای تعمیق روابط خود با آحاد جامعه و مطلع شدن از نیازها و خواستههای آنها ناگزیر به تبعیت از همین رویه هستیم.
او افزود: در حال حاضر بیمه باران ماهیانه به مشتریان مستمری پرداخت میکند و بخشی از مبالغ پرداخت شده شامل مستمریهای ماهیانه است.
مدیرعامل بیمه باران در ادامه سخنان خود بر ضرورت تفکیک پرداخت سرمایه بیمه به بیمهگزاران از خسارت تاکید کرد و گفت، مبالغ پرداختی به بیمهگزاران در قالب سرمایه بیمه نباید به عنوان خسارت لحاظ شوند، گفت: اگرچه در صورتهای مالی و گزارشهای آماری این مبالغ نیز تحت عنوان خسارت قرار میگیرند، اما بهتر است عبارت صحیحتری برای این مبالغ در نظر گرفته شود تا مخاطبان بتوانند تصویر شفافتری از عملکرد شرکتهای بیمهگر پیدا کنند.
منبع: پول نیوز
سخن آخر
ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکهای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکهای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیشرفت نتورکرها می نماید.