0

اجرای طرح‌های بزرگ بازاریابی با هدف ارائه خدمات پستی نوین

  • کد خبر : 6505
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
اجرای طرح‌های بزرگ بازاریابی با هدف ارائه خدمات پستی نوین

موضوع این بخش از اخبار نتورک نیوز، به بحث اجرای طرح‌های بزرگ بازاریابی در اداره پست کشور اشاره دارد. همراه ما باشید تا به بررسی موارد مذکور در این نشست خبری بپردازیم. اجرای طرح‌های بزرگ بازاریابی سعید شریف زاده برنامه اجرای طرح‌های بزرگ بازاریابی را با هدف ارائه خدمات پستی باجه‌ای و قراردادی در دستور […]

موضوع این بخش از اخبار نتورک نیوز، به بحث اجرای طرح‌های بزرگ بازاریابی در اداره پست کشور اشاره دارد. همراه ما باشید تا به بررسی موارد مذکور در این نشست خبری بپردازیم.

اجرای طرح‌های بزرگ بازاریابی

سعید شریف زاده برنامه اجرای طرح‌های بزرگ بازاریابی را با هدف ارائه خدمات پستی باجه‌ای و قراردادی در دستور کار قرار داد.
به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از نتورک نیوز، طی نخستین نشست در سال ۱۴۰۱، روند وصول مطالبات و عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ اداره کل پست مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست، عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست به موارد زیر اشاره داشت:

  • بازار هدف خوب و ظرفیت های بالای مالی و خدماتی در شهر تهران
  • اجرای طرح های بزرگ بازاریابی به منظور ارائه خدمات پستی باجه ای و قراردادی
  • افزایش ترافیک و درآمد شبکه پستی
  • تفویض اختیار به مدیران پست استان ها و حوزه ستادی شرکت

وی در ادامه بیان کرد که رسالت اصلی شرکت ملی پست افزایش رضایتمندی مشتریان است. فلذا ما خواستار تلاش‌های بیشتر برای افزایش حجم توزیع موفق مرسولات توسط موزعین، ارتقاء جایگاه کشوری این استان و افزایش کیفی فرایند های پستی هستیم.
همچنین در ادامه این نشست، عبدالرضا جنتی عطایی یک گزارش کلی از روند وصول مطالبات پست ارائه کرد. در پی این عملکرد، سایر مدیران مناطق پستی هم گزارشات خود را در این زمینه ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.