1

کاشت نهال توسط شرکت مروارید پنبه ریز و گروه صنعتی وطن زرین

  • کد خبر : 6338
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
کاشت نهال توسط شرکت مروارید پنبه ریز و گروه صنعتی وطن زرین

کاشت نهال توسط شرکت مروارید پنبه ریز خبر این بخش از سایت خبری نتورک نیوز است، همراه ما باشید تا به بررسی وقایع این مراسم بپردازیم. کاشت نهال توسط شرکت مروارید پنبه ریز به گزارش نتورک نیوز، شرکت بازاریابی مروارید پنبه ریز و گروه صنعتی وطن زرین در تاریخ 15 افند به مناسبت روز درختکاری؛ […]

کاشت نهال توسط شرکت مروارید پنبه ریز خبر این بخش از سایت خبری نتورک نیوز است، همراه ما باشید تا به بررسی وقایع این مراسم بپردازیم.

کاشت نهال توسط شرکت مروارید پنبه ریز

به گزارش نتورک نیوز، شرکت بازاریابی مروارید پنبه ریز و گروه صنعتی وطن زرین در تاریخ 15 افند به مناسبت روز درختکاری؛ اقدام به کاشت نهال در شهرهایی نشیر تهران، قم و بوشهر کردند. این دو مجموعه تجاری-صنعتی اقدام به کاشت 2000 نهال را در روز درختکاری نمودند.

بخش از این مراسم در پارک جنگلسی کوهسار برگزار شد. در ایم منطقه حدود 100 نهالبا حضور اعضای محترم هیئت مدیره و جمعی از اعضای پی‌تیم بر زمین نشانده شد.

مراسم مذکور با اجرای آقای کاظمی آغاز شد.  در ادامه نیز جناب آقای وطن دوست (مدیرعامل شرکت وطن زرین) و جناب آقای دوست محمدی ( مدیرشرکت بازاریابی شبکه‌ای مروارید پنبه ریز) سخنرانی کردند. شایان ذکر است که پلاک کاشت نهال هم به اعضای محترم P-TEAM، توسط آقای وطن‌دوست و آقای دوست محمدی اعطا شد.
متن دستنامه به مناسبت روز درختکاری اینچنین بود: 
هرگیاهی که به دست خاک می‌سپاریم، لبخند عمیق آسمان و حال خوب زمین را در پی دارد. من روز درختکاری را بهانه‌ای برای تجدید پیمان حفاظت از محیط زیست می‌دانم و برآنم از این پس به سیاره خود عشقی که شایسته آن است هدیه دهم. 
محیط زیست سالم امانت آیندگان ماست؛ از این رو متعهد می‌شوم هرروز و هر لحظه ماموریت خود در صیانت از این میراث را مسئولانه انجام دهم و سفیر فرهنگ طبیعت دوستی باشم. 

“به امید داشتن ایرانی سبز و آباد”

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.