برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی و برندینگ گیاهان دارویی؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز میباشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.
شرح خبر
رییس سازمان توسعه تجارت از آغاز کارگاه آموزشی با عنوان بینالملل (ITC) بازاریابی و برندینگ گیاهان دارویی برای شرکتهای کوچک و متوسط خبر داد.
به گزارش ایران اکونومیست از سازمان توسعه تجارت، «علیرضا پیمانپاک» در خصوص این کارگاه آموزشی اظهار داشت: در چارچوب پروژه مشترک سازمان توسعه تجارت ایران و مرکز تجارت بینالملل (ITC) و با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، کارگاه آموزشی ۳ روزه با عنوان بازاریابی و برندینگ در حوزه گیاهان دارویی برگزار میشود.
ادامه خبر | برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی
وی افزود این کارگاه از یکشنبه ۲۷ آذرماه به مدت سه روز برگزار میشود. در ادامه گفت: در این کارگاه آموزشی، موضوعات مربوط به بازاریابی و برندینگ توسط سباستین یوانیتیس، کارشناس بینالمللی ITC، به حدود ۴۵ شرکت ایرانی فعال در حوزه تولید و صادرات گیاهان دارویی از کل کشور و نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، سازمان توسعه تجارت و برخی دستگاههای دولتی در حال آموزش است.
در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی «محمدمهدی برومندی» معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی با اشاره به جایگاه اول ج.ا ایران در سطح منطقه در تولید گیاهان دارویی به برنامه بلندمدت وزارت جهاد برای حمایت از این بخش و افزایش سطح زیرکشت برای گیاهان دارویی به ۵۰۰ هزار هکتار تاکید کرد.
وی افزود: در حوزه تولید ارگانیک و برندسازی گیاهان دارویی که از برنامههای ITC نیز است میتوان از کمکها و راهنماییهای این مرکز نیز استفاده کرد.
استفاده از راهنماییها و اطلاعات مشاوران بینالمللی ITC
طی این مراسم همچنین «میرهادی سیدی» مشاور بینالملل سازمان توسعه تجارت و مسئول پروژه مشترک سازمان توسعه تجارت ایران و مرکز تجارت بینالملل بر استفاده از راهنماییها و اطلاعات مشاوران بینالمللی ITC تأکید کرد. همچنین افزود: «در فروش کالاهای تولیدی در بازارهای بینالمللی تنها ۴۰ درصد رقابت پذیری کالاها مربوط به قیمت و کیفیت کالا است. بقیه عوامل موثر بر فروش و صادرات شامل مواردی همچون بازاریابی مناسب و برندینگ است. این امر بیانگر اهمیت و لزوم ارتقای دانش تجار و تولیدکنندگان ایرانی در این حوزه میشود.»
در روز اول این کارگاه آموزشی موضوعات مربوط به بازاریابی و برندینگ بخشی، استراتژی بازاریابی و برندینگ بخشی اطلاعات بازار و برندینگ و شناسایی برند ارائه شد. همچنین در یک برنامه عملیاتی و کاربردی گروههای کاری بین مشارکت کنندگان دوره تشکیل و موارد آموزشی مورد تمرین قرار گرفت.
روزهای بعد نیز نمونههای موفق ارائه و موضوعات مربوط به تعاملات بازاریابی و بازاریابی دیجیتال و مذاکرات فروش بینالمللی قیمتگذاری و… طراحی و ارائه میشود.
منبع: ایران اکونومیست
سخن آخر
ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکهای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکهای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیسرفت نتورکرها می نماید.