به گزارش خبرگزاری imarketor.com و به نقل از نتورک نیوز، در طی کمپین بازاریابی پارتیزانی اورنجینا، این برند تلاش کرده است تا فروش خود را ارتقاء دهد. مثلاً در یکی از کمپینهای بازاریابی جدید، اورنجینا برندی پارتیزانی و جذاب ایجاد کرده و هدف خود را برای برخی مشتریان عصبانی کرده است!
در این کمپین، دستگاههای فروش اتوماتیک اورنجینا در مکانهای مختلف نصب شدهاند. مردم با پرداخت سکه، میتوانند بطری اورنجینا را تحویل بگیرند و لذت ببرند. اما ظاهراً دستگاهها خراب شدهاند و این موضوع مشتریان را عصبانی میکند! اما در واقعیت، داستان اصلی دارای جنبههای دیگری است که جذابیت خاصی دارد.
جزئیات کمپین بازاریابی پارتیزاتی اورنجینا
در بالای دستگاه یک نمایشگر قرار دارد که به مخاطب اطلاع میدهد که برای دریافت اورنجینا باید دستگاه را تکان دهند (Shake the dispenser). با حرکت دستگاه، مشتری میتواند اورنجینای خود را دریافت کند.
اورنجینا این کمپین را به تطابق با شعار برند خود اجرا کرده و عملاً با این روش، مخاطبان را به چالش کشیده است. همچنین این کار باعث میشود که محتوای پالپ درون ظرف اورنجینا ترکیب شده و آبمیوه آماده برای مصرف شود.
از جنبه خلاقیت در ایجاد این ایده و ارتباط آن با شعار برند اورنجینا، این کمپین نمونهای مثالی از موفقیت در بازاریابی پارتیزانی با تمرکز بر شعار برند است.
منبع: آیمارکتور
بیشتر بخوانید