0

برگزاری دوره بازاریابی در بانک ایران زمین

  • کد خبر : 4550
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
برگزاری دوره بازاریابی در بانک ایران زمین

برگزاری دوره بازاریابی در بانک ایران زمین؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم. شرح خبر به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از بکارگیری نیروهای جوان بانک […]

برگزاری دوره بازاریابی در بانک ایران زمین؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.

شرح خبر

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از بکارگیری نیروهای جوان بانک جهت برگزاری و تدریس دوره های آموزشی، گفت: همکاران باید با شرکت در دوره های آموزش های تخصصی و برنامه ریزی صحیح، بازار هدف را شناسایی و خدمات بانک را معرفی کنند.

ادامه خبر | بازاریابی در بانک ایران زمین

در ادامه مجید طلایی رئیس اداره تحقیقات و مطالعات بازار به عنوان مدرس این دوره بازاریابی را به عنوان قلب تپنده و موتور محرک بانک ها بیان کرد و گفت: همکاران باید با رصد دائمی بازار، آگاهی از نیاز جامعه و مشتریان، موجب ارتقا بهره وری بخش های دیگر و در نهایت بانک شوند. ارائه تعاریف دقیق بازاریابی نوآورانه، انواع بازاریابی، استراتژی های بازاریابی، سهم بازار و محصولات بانک از جمله مهم ترین مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بوده است.

منبع: ایرنا

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه همراه نتورک نیور بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید. و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=4550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.