مشتریمداری و بازاریابی نوین ضامن تحقق اهداف بانک است؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز میباشد؛ که منبع آن سایت خبرگزاری فارس است. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی صحت این خبر بپردازیم.
شرح خبر
علیرضاتقدیری در افتتاح سیزدهمین شعبه منطقه زنجان،قزوین و البرز در مهرشهر کرج با تاکید بر لزوم حفظ رضایتمندی حداکثری مشتریان گفت: امروزه آگاهی مشتریان و بالطبع تغییر در انتظارات و نیازهای مشتریان دامنه رقابت بین بانکها را گستردهتر کرده است. لذا همکاران باید با معرفی بهینه خدمات و محصولات بانک، سطح بالاتری از رضایتمندی مشتریان را فراهم آورند.
ادامه خبر | مشتریمداری و بازاریابی نوین
قائممقام بانک سینا با اشاره به لزوم تکریم مشتریان و روان سازی فرایند اعطای تسهیلات گفت: شایسته است همکاران بانک با رعایت اصول مشتریمداری و ارائه خدمات بهینه، راهنمای مشتریان در دریافت بهترین خدمات بانکی باشند.
وی با تاکید بر حفظ سهم بازار بانک، تصریح کرد: رویکرد توجه به مشتری و در اولویت قرار دادن آنها در بانک نهادینه شده و برای این منظور طیف وسیعی از خدمات به مشتریان به صورت کامل و جامع در شعب عرضه میشود.
گفتنی است در این مراسم معاونان شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی و مدیر منطقه زنجان، قزوین و البرز همراه قائممقام بانک سینا بودند.
منبع: فارس
سخن آخر
ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکهای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکهای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیسرفت نتورکرها می نماید.