به گزارش فارس و به نقل از نیورک نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نمود که محمدرضا ساکت، به عنوان عضو جدید کمیته بازاریابی AFC انتخاب شد. وی متولد ۱۳۴۰ در اصفهان بوده و سابقهای درخشان در حوزههای ورزشی و فوتبال آسیا داراست. اکنون ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز هست و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، به مدت ۴ سال (در دوره ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۷) عضو کمیته بازاریابی شد.
نامه دبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا راجع به عضو جدید کمیته بازاریابی AFC
«داتو ویندزور جان» که دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا میباشد؛ در طی نامهای انتصاب ساکت به عنوان عضو جدید AFC را تبریک گفت. شایان ذکر است این نامه به نمایندگی از شیخ سلمان که رئیس کنفدراسیون آسیا میباشد، فرستاده شد. به طور کلی، کنفدراسیون فوتبال آسیا، گسترش حوزههای مختلف فوتبال در سطح آسیا را مورد توجه بالایی قرار میدهد.
یکی از اصلیترین حوزههای مورد توجه کنفدراسیون آسیا، مسئله فعالیتهای اقتصادی و بازاریابی محسوب میشود. بخش بازاریابی AFC، یکی از ۱۵ کمیته دائمی AFC میباشد؛ این بخش شامل ۱۴ عضو از کشورهای گوناگون آسیایی مانند: ایران، چین، کره جنوبی، امارات، قطر، ژاپن، عربستان، کویت، عمان، لبنان، گوام، بنگلادش، بوتان هند دیگر کشورها میشود. از اینکه تا پایان خبر همراه ما بودید، صمیممانه سپاسگزاریم.