1

نتورک مارکتینگ و مهارت های آن

  • کد خبر : 3708
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۵۴
نتورک مارکتینگ و  مهارت های آن

مهارت های نتورک مارکتینگ مهارت های نتورک مارکتینگ یا همان بازاریابی شبکه ای مثل هر کسب و کار دیگری، موجب برتری افراد از یکدیگر می شود. دارای سوتفاهم های زیادی برای افراد هست که باعث ترس در بین افراد می شود. بیشتر به دلیل عدم موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای نگاه منفی به این […]

مهارت های نتورک مارکتینگ

مهارت های نتورک مارکتینگ یا همان بازاریابی شبکه ای مثل هر کسب و کار دیگری، موجب برتری افراد از یکدیگر می شود. دارای سوتفاهم های زیادی برای افراد هست که باعث ترس در بین افراد می شود. بیشتر به دلیل عدم موفقیت افراد در بازاریابی شبکه ای نگاه منفی به این کار دارند. در مهارت های نتورک مارکتینک نیز مثل هر کسب و کار دیگری می توان موفق شد و به درامدهای خوبی رسید. برای موفقیت باید تلاش کنید در کنار هر کاری می توانید نتورک مارکتینگ را نیز انجام دهید و موفق شوید. پس در ادامه همراه نتورک نیوز باشید.

شبکه بازاریابی

چند نکته زیر را برای موفقیت در نتورک مارکتینگ در نظر بگیرید:

 

۱-در مورد بازاریابی شبکه ای کامل مطالعه کنید و اطلاعات خود را کامل کنید
اگر وارد نتورک مارکتینگ می شوید و یا هر کار دیگری باید اطلاعات دقیقی از آن کار داشته باشید و کامل آن را بشناسید. تمام شرکت های بازاریابی شبکه ای را مورد بررسی قرار دهید و بهتر است با شرکتی که کار می کنید هماهنگ بشوید. در نتورک مارکتینگ کمتر از ۱ درصد می توانند موفق شوند و به درآمد خوبی برسند. هرچه بیشتر از بازاریابی شبکه ای بدانید می توانید بهتر برای موفقیت برنامه ریزی کنید. در نتورک مارکتینگ می توانید با برنامه ریزی و اطلاعات دقیق به موفقیت رسید.

یازاریابی گسترده

۲-با شرکتی همکاری کنید که محصولات آن مورد پسند شما باشد.

اگر محصولی را دوست نداشته باشید در تبلیغ آن ناموفق هستید. برای جذب افراد دیگر باید اول محصولی که تبلیغ می کنید را دوست داشته باشید و بتوانید حس خوب استفاده از آن را منتقل کنید.
وقتی از محصولات شرکتی راضی باشید و از پورسانت آن نیز راضی باشید می توانید به ان شرکت بپوندید و با اطمینان خاطر با آن شرکت همکاری داشته باشید. .

مهارت های غروش در بازاریابی

۳-راستگو و خوش اخلاق باشید.| مهارت های نتورک مارکتینگ

 

گاهی اوقات نتورکرها برای تبلیغ جذاب تر از ویژگی های اغراق آمیز و فریبکارانه استقاده می کنند و با تعریف های غیرواقعی می خواهند محصولات را بفروش برسانند. اکثر مردم فکر می کنند که شرکت های بازاریابی از این نوع رفتار حمایت می کنند و نتورکر ها را دعوت به این کار می کنند اما در واقع اینطور نیست.
شرکت های دارای اعتبار و معتبر بازاریابان خود را به راستگویی تشویق می نمایند. ذوق شما برای تبلیغات کافی هست و بدون اغراق و تعریف های آنچنانی نیز می توانید محصولات شرکت را بفروشید. وقتی بدون اغراق تبلیغ می کنید حس فریب دادن به شما دست نمی دهد و مشتری هم فریب نمی خورد برای همین مشتریان شما تبدیل به مشتریان ثابت می شوند و راه ثابتی برای درآمد و پوسانت پیدا می کنید.

فروش و کسب سود

۴-اصرار زیاد به اعضای خانواده و دوستان برای فروش محصولات نکنید.

تبلیغات زیاد و سرسام آور باعث نارصایتی دوستان و اعضای خانواده می شود. اگر بدانند شما چه کاری انجام می دهید هیچ اشکالی ندارد و برای فروش اصلا جسارت به خرج ندهید و اگر نمی خواهند دیگر به توضیح برای آنها ادامه ندهید. جالب این است که اکثر افراد موفق در بازاریابی شبکه ای تعداد بسیار کمی از افراد خانواده و دوستان خود را به کار دعوت کرده اند.

۵-بازار هدف خود را کشف‌ کنید| مهارت های نتورک مارکتینگ

 

یکی از بزرگ ترین مشکلات بازاریابان شبکه ای این است که همه افراد را به عنوان مشتریان بالقوه می بینند.
بازاریابی شبکه ای هم مثل هر کسب و کار دیگری باید اول برای شروع ان جامعه هدف را بشناسید و روی جامعه هدف فقط تمرکز کنید. مثلا اگر محصولات در مورد سلامتی و بهداشتی هست ، بهتر است با افرادی که روی این مسئله حساس نیستند اصلا در مورد فروش این محصولات صحبت نکنید.

خرید و فروش
۶- همیشه و به صورت مداوم محصولات را برای فروش به دیگران عرضه کنید.

اکثر افراد در نتورک مارکتینگ شما را وادار به وارد کردن افراد جدید در مجموعه می کنند، این در حالی است که در شرکت های معتبر بیشتر درآمد شما از فروش خدمات یا محصولات است. مشتریان بالقوه ای که محصولات شما را دوست دارند و دوست دارند کسب و کار جدیدی داشته باشند ممکن است وارد نتورک مارکتینگ شوند. صحبت در مورد محصولات یا خدمات شما هم به نفع شما هست و هم به نفع مشتریان شما و این کار باعث فروش بیشتر یا زیرمجموعه جدید می شود.

۷-استخدام نکنید بلکه حمایت کنید.

یکی از مزیت های فوق العاده نتورک مارکتینگ این هست که می توان افراد جدید را وارد کار کرد و از فروش ان ها سود برد. ممکن است برخی از افراد این را سو استفاده تلقی کنند، اینطور نیست و این سود به دلیل کمک در موفقیت آن ها به شما تعلق می گیرد. خودتان را مانند یک مربی یا رهبر پرورش دهید و زیرمجموعه های خود را حمایت کنید. در شرایط سخت ، در موفقیت ها و پاسخ سوالاتشان وقت بگذارید و به زیرمجموعه های خود برسید.

صعود و پیشرفت

۸-برای جذب و فروش جدید هدف تعیین کنید. | مهارت های نتورک مارکتینگ

هدف گذاری باعث رشد کسب و کار می شود و شما نیز می توانید طبق پلن های درآمدی هدف های جدیدی تعیین کنید مثلا دقیق تعیین کنید که چه مقدار از محصولات باید به فروش برسد تا به این هدف برسم.

 

برای مطالعه بیشتر: ۹ مورد از بهترین مزایایی بازاریابی شبکه ای در سال ۲۰۲۲٫

۹-اول مشکلات مشتریان را گوش دهید و بعد راه حل را به بفروش برسانید‌

شرکت های مختلف ممکن است یک نوشته اماده به شما بدهند تا بتوانید راحت تر خدمات و محصولاتشان را بفروشید و تبلیغ کنید. این نوشته ها صرفا برای آموزش و جواب سوالات مشتریان است اما برای فروش باید راه حل برای مشکلات مشتریان داشته باشید. به نیاز های ان ها گوش دهید و بعد راه حل به ان ها پیشنهاد دهید.

بازاریابی شبکه ای قدرتمند

۱۰-بازاریابی سنتی را یاد بگیرید.

بازاریابی سنتی روش های بسیار خوبی دارد که در بازاریابی شبکه ای نیز کاربرد دارد مثلا قانون یک متر که برای پیدا کردن مشتریان است و یا دیگر تاکتیک های ان را یاد بگیرید. در بازاریابی شبکه ای بهتر است از روش های بازاریابی استفاده کرد تا فروش بهتری داشت. می توان از ایمیل ، وب سایت ، شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام و دیگر ابزار ارتباطی برای اف ایش فروش استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=3708

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.