5

نکات مهم برای رشد تجارت بازاریابی شبکه ای با استفاده از رسانه های اجتماعی

  • کد خبر : 3425
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
نکات مهم برای رشد تجارت بازاریابی شبکه ای با استفاده از رسانه های اجتماعی

آیا می توان از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از طرح تجاری خود برای کمک به رشد تجارت بازاریابی شبکه ای خود استفاده کرد؟ چرا که نه! رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های بازاریابی برای هر برندی به ویژه مشاغل کوچک است. به راحتی قابل دسترسی است، میلیون ها نفر […]

آیا می توان از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از طرح تجاری خود برای کمک به رشد تجارت بازاریابی شبکه ای خود استفاده کرد؟ چرا که نه!

رسانه‌های اجتماعی در حال حاضر یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های بازاریابی برای هر برندی به ویژه مشاغل کوچک است. به راحتی قابل دسترسی است، میلیون ها نفر به صورت روزانه از آن استفاده می کنند، و بدون استفاده از تبلیغات پولی، راهی رایگان برای بازاریابی کسب و کار شما است. اما سوالی که اغلب از بازاریابان شبکه می‌شنوم این نیست که آیا باید از رسانه‌های اجتماعی استفاده کرد یا نه، بلکه این است که چگونه از آن به طور موثر برای رشد کسب و کار MLM خود استفاده کنند.

برای پاسخ به جزئیات این سوال، اجازه دهید ابتدا نگاهی به مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی و نگاهی دقیق تر به هر پلتفرم بیندازیم.

چرا از رسانه های اجتماعی استفاده کنیم؟

به طور خلاصه، استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار بازاریابی شبکه ای شما دسترسی به مخاطبان بسیار بیشتری را نسبت به شرکت در یک رویداد رو در رو برای شما فراهم می‌کند.

میلیون ها نفر روزانه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. آنها به دنبال پاسخی برای مشکلات خود، راه های کسب درآمد آنلاین، دستور العمل های مناسب خانواده، محصولات سازگار با محیط زیست و موارد دیگر هستند.

از کدام پلتفرم رسانه اجتماعی استفاده کنیم؟

هر پلتفرم رسانه اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا تجارت بازاریابی شبکه ای خود را توسعه دهید، اما نباید از هر پلتفرم به یک شکل استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر مربی بدنسازی هستید و روی به تناسب اندام رسیدن مادران در خانه تمرکز می کنید، احتمالاً نمی توانید مخاطبان ایده آل خود را در لینکدین پیدا کنید. به احتمال زیاد مخاطبان شما، مادران خانه، وقت خود را در شبکه های اجتماعی در فیس بوک یا اینستاگرام می گذرانند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

نکات مهم برای رشد تجارت بازاریابی شبکه ای با استفاده از رسانه های اجتماعی

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی به میان می آید، اکثر ما اغلب از حداقل یک کانال رسانه اجتماعی به صورت روزانه استفاده می کنیم. اما، تفاوت مشخصی در استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک سرگرمی در مقایسه با تلاش برای رشد کسب و کار شما وجود دارد.

نکات مهم زیر را حتما بخوانید و از رسانه های اجتماعی به طور حرفه ای برای رشد تجارت بازاریابی شبکه ای خود استفاده کنید.

تصاویر حرفه ای

من توصیه می کنم یک عکاس حرفه ای استخدام کنید و چند عکس از خودتان بگیرید. عکس باید از شما باشد، نه لوگوی شرکت شما، و نه حیوان خانگی یا کودک شما، دقیقا شما. دلیلش این است که عکس شما شخصی تر به نظر می رسد. مردم بیشتر با مردم ارتباط دارند تا با برندها. این باعث می شود آنها فکر کنند که این برند توسط افرادی مانند آنها استفاده می شود.

دلیل دیگری که پیشنهاد می‌کنم عکس خود را قرار دهید این است که هنگام تبلیغ یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای، همیشه باید خودتان را برند کنید. بنابراین، اگر به عنوان مثال، شرکت را ترک کنید یا شرکت از کار بیفتد، مجبور نیستید از ابتدا با نام تجاری شرکت بعدی شروع کنید. همچنین، می توانید برندهای بیشتری را به کسب و کار خود اضافه کنید. اگر آن را در مورد خود نگه دارید و نه فقط برند، می توانید به راحتی از تناسب اندام به مراقبت از پوست منتقل شوید.

ایجاد کنجکاوی

این نکته ای است که اکثر بازاریابان شبکه ای از آن پیروی نمی کنند و می تواند بلیط شما برای رشد بزرگ در رسانه های اجتماعی باشد.

این بزرگترین نکته مخفی من است: هرگز نام برند بازاریابی شبکه ای خود را در رسانه های اجتماعی ذکر نکنید. کاری که باید در عوض انجام دهید ایجاد کنجکاوی است. در مورد نتایج و بازخورد پست کنید. نکات و نظرات را ارسال کنید. بگذارید مشتریان فکر کنند، “او از چه مارکی استفاده می کند؟”

آن وقت است که مشتری شما به سراغ شما می آید. شما حتی نیازی به مراجعه به مشتری ندارید.

شروع یک رابطه

آیا تا به حال در شبکه های اجتماعی دوست پیدا کرده‌اید؟ اگر این کار را نکرده اید، همین حالا شروع کنید. شروع به پیدا کردن دوستان جدید کنید. شروع به گسترش شبکه خود کنید، زیرا در نهایت قرار است برند خود را در همان شبکه بازاریابی کنید. در ادامه یک کار کوچک وجود دارد که می توانید برای شروع سریع آن فرآیند رابطه انجام دهید.

با عمومی کردن پروفایل خود شروع کنید. کار را برای مردم آسان تر کنید تا با شما دوست شوند.

حالا یک گروه را انتخاب کنید و یک سوال ارسال کنید.

برخی از سوالاتی که می توانید بپرسید عبارتند از:

بزرگترین ترس شما چیست؟

آیا ترجیح می دهید در کوه پیاده روی کنید یا در ساحل دراز بکشید؟

امروز برای چه چیزی بیشتر از همه سپاسگزار هستید؟

تنها کاری که می خواهید در این هفته/ماه انجام دهید چیست؟

اگر چیزی وجود داشته باشد که بتوانید در مورد ماه گذشته تغییر دهید، آن چیست؟

تحقیقات نشان می دهد که اکثر مشتریان شما پس از حداقل 3 تماس با شما در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی به سراغ شما می‌آیند.

ایده اضافه کردن دوستان جدید به لیست دوستانتان فقط همین است، ایجاد ارتباطات جدید و پیدا کردن دوستان جدید.

مردم نمی خواهند در رسانه های اجتماعی با آنها تماس گرفته شود تا شما فوراً محصولات خود را به آنها بفروشید. آنها می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند، گفتگوی صادقانه داشته باشید.

اما، در حالی که آنها در لیست دوستان شما هستند، می توانند سبک زندگی شما، کاری که انجام می‌دهید و چگونه به دیگران کمک می‌کنید را ببینند.

اگر به جای اینکه از او به عنوان عضو تیم بعدی خود استفاده کنید، یک ارتباط واقعی ایجاد کنید. افزودن افراد و تلاش فوری برای فروش با آنها یک تاکتیک منسوخ شده و کاملاً رک و پوست کنده است، تاکتیکی وحشتناک که بسیاری از شرکت های MLM از آن استفاده می کردند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

چه مطالبی پست شود

اگر قبلاً یک استراتژی پست ایجاد نکرده‌اید، ممکن است در مورد اینکه به عنوان یک بازاریاب شبکه ای چه چیزی را در رسانه های اجتماعی خود پست کنم گیج شوید. در ادامه مطالبی که می توانید پست کنید آورده شده‌است:

پست های آموزنده

به چیزی فکر کنید که ارزش آموزنده ای برای فالوورهای شما ایجاد کند. آن را مرتبط با صنعت MLM خود نگه دارید. به عنوان مثال، اگر پودر پروتئین می فروشید، می توانید یک لیوان شیک پروتئینی با یک وعده غذایی مقایسه کنید.

پست های طنز

پست های طنز جذابیت زیادی ایجاد می کند. می توانید یک کلیپ ویدیویی کوتاه از یک استندآپ کمدی از چیزی که با مخاطبان شما مرتبط است به اشتراک بگذارید. یا یک میم یا یک حکایت طنز به اشتراک بگذارید.

پیشنهادات و محصولات جدید

کاربران خود را از پیشنهادات و محصولات جدیدی که ارائه می‌کنید مطلع کنید. در مورد کاربردها و فواید آن صحبت کنید. به آنها بگویید چگونه یکی از مشکلات آنها را حل می کند.

نکات

ما همیشه به دنبال نکاتی برای آسان کردن زندگی خود هستیم، درست است؟ نکات مرتبط با صنعت خود را ارائه دهید. دستور العمل به آنها بدهید. ببینید آنها با محصول شما چه مشکلاتی دارند و سعی کنید آن را برای آنها حل کنید.

هدایا

هدایا یک راه عالی برای افزایش فالوور شما هستند. همچنین این یک راه عالی برای عرضه محصولات خود به بازار و دریافت بازخورد صادقانه در مورد آنها است. با میزبانی این هدایا، فالوورهای خود را وادار کنید افراد جدیدی را به صفحه اضافه کنند. چیز ارزشمندی به آنها بدهید و مجبورشان نکنید از حلقه های زیادی برای رسیدن به جایزه بپرند. برای اکثر مردم، تگ کردن ده دوست و لایک کردن تمام صفحات رسانه های اجتماعی خود برای دریافت کارت هدیه شرکت MLM شما احتمالاً ارزشش را ندارد.

و هنگامی که می خواهید جایزه بدهید، بهترین محصولات خود را ارائه دهید. شما می خواهید برنده شما محصول را دوست داشته باشد و شما را در میان دوستان و خانواده خود واقعاً تبلیغ کند.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=3425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید

  2. سلام.. اگر بخواهیم از صفر شروع بکنیم چقدر زمان میبره که دیجیتال مارکتینگ شغل اصلیمون بشه وازش درامد کسب کنیم.. و اینکه درامدش در حالت عادی چقدره؟.. ممنون میشم جواب بدین

    • سلام
      دیجیتال مارکتینگ یه دنیاست و بستگی داره شما با چه هدفی واردش میشین و توی کدوم شاخه می‌خواین فعالیت کنین. اما کسی که تجربه‌ی کاری نداره و داره از صفر شروع می‌کنه، بسته به قوانین و اصول شرکتی که باهاشون وارد همکاری میشه، می‌تونه انتظار حقوقی بین ۳ تا ۵ میلیون در ماه رو داشته باشه.
      از زمانی که خودتون جدی باشین، دیجیتال مارکتینگ می‌تونه شغل اصلیتون حساب بشه و به میزانی که به دنبال کسب تحربه‌های مختلف باشین و مطالعه داشته باشین، می‌تونین سریع‌تر پیشرفت کنین.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.