2

۶ کلید موفقیت در بازاریابی شبکه ای

  • کد خبر : 1910
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
۶ کلید موفقیت در بازاریابی شبکه ای

بسیاری از مردم ذهنیت بدی نسبت به بازاریابی شبکه ای، که به عنوان بازاریابی چندسطحی نیز شناخته می شود، دارند. بخشی از منفی بودن این ذهنیت ناشی از موفقیت پایین بازاریابی شبکه ای گزارش شده است. اما در یک کسب و کار بازاریابی چند سطحی مانند هر کسب و کار دیگری احتمال شکست وجود دارد. […]

بسیاری از مردم ذهنیت بدی نسبت به بازاریابی شبکه ای، که به عنوان بازاریابی چندسطحی نیز شناخته می شود، دارند. بخشی از منفی بودن این ذهنیت ناشی از موفقیت پایین بازاریابی شبکه ای گزارش شده است. اما در یک کسب و کار بازاریابی چند سطحی مانند هر کسب و کار دیگری احتمال شکست وجود دارد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا بازاریابی چندسطحی (MLM) و جذب نیرو در دنیای فروش مستقیم را بهبود بخشید:

در مورد بازاریابی شبکه ای تحقیق کنید

برای در امان ماندن از طرح های هرمی و کلاهبرداری های MLM، دانش خود را ارتقا ببخشید. در مورد صنعت فروش مستقیم تحقیق کنید و شرکت های MLM را به دقت بررسی کنید.

آمار نشان می‌دهد که از هر ۱۰۰ نماینده MLM کمتر از یک نماینده به موفقیت یا کسب درآمد می‌رسد. بیشتر ورزشکاران هرگز به المپیک نمی رسند، اما این تقصیر ورزش یا المپیک نیست. هر اتفاق بزرگی نیازمند دانش و عمل است.

شرکتی را پیدا کنید که محصول آن را دوست دارید

اگر واقعاً به کارتان افتخار نکنید، نمی توانید چیزی را بفروشید یا تجارت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. تحقیقات خود را انجام دهید و با شرکتی شریک شوید که محصولش شما را هیجان زده می کند. قبل از عضویت، برنامه جبران خسارت شرکت را بررسی کنید و مطمئن شوید که برای شما مناسب است.

بازاریابی شبکه ای

با اخلاق باشید

یکی از دلایلی که فروش مستقیم ذهنیت بدی را به همراه دارد این است که بسیاری از نمایندگان برای جذب نیروهای جدید دیگران را فریب می دهند.

شرکت‌های بازاریابی شبکه ای قانونی از شما می‌خواهند که در معاملات خود با مشتریان صادق باشید. اگر محصول خود را دوست دارید، اشتیاق شما برای تبلیغ آن کافی است. فقط مطمئن شوید که زیاده روی نمی کنید یا ادعاهای اغراق آمیز یا نادرست ندارید.

دوستان و خانواده خود را به رگبار نگیرید

هیچ چیز بیشتر از اصرار دائمی در مورد کسب و کارتان، خانواده و دوستان شما را آزار نخواهد داد. هیچ اشکالی ندارد که به آنها اطلاع دهید که دارید چه کار می کنید و ببینید آیا آنها علاقه ای دارند یا خیر، اما اگر پاسخ آن ها “نه” بود، بیشتر اصرار نکنید.

بسیاری از شرکت‌ها پیشنهاد می‌کنند فهرستی از ۱۰۰ نفری که می‌شناسید تهیه کنید، اما در نظر داشته باشید که اکثر نتورکر های موفق افراد بسیار کمی از لیست ۱۰۰ نفره اصلی خود را به تجارت وارد کردند.

بازار هدف خود را شناسایی کنید

یکی از بزرگترین اشتباهات نتورکر های جدید این است که به همه (از جمله دوستان و خانواده) به عنوان یک مشتری یا کسی که میخواهند استخدام کنند، نگاه می کنند. مانند هر کسب و کار دیگری، اگر بازار هدف خود را شناسایی کنید و تلاش های بازاریابی خود را بر آن گروه متمرکز کنید، موفقیت و کارایی بیشتری خواهید داشت.

برای مهمانی ها یا ارائه ها هدف تعیین کنید

MLM یک تجارت فرد به فرد است. در حالی که بسیاری از مردم این جنبه را نمی پسندند، به خصوص در عصر دیجیتال. واقعیت این است که این شخص است که محصولات را می فروشد و مشتریان و سازندگان کسب و کار را حفظ می کند.

بر اساس برنامه و اهداف جبران خسارت خود، تعیین کنید که به چند نفر نیاز دارید تا محصولات یا کسب و کار خود را معرفی کنید. انجام این کار به شما اطمینان می دهد که کسب و کار خود را توسعه دهید.

کلام آخر

بازاریابی شبکه ای یک زمینه عالی با فرصت های بی پایان است. بسیاری از افراد شانس خود را در این تجارت امتحان می کنند، اما تعداد کمی از آنها به موفقیت می رسند. به شما بستگی دارد که چگونه مسیر کسب و کار خود را شکل دهید تا به موفقیت در بازاریابی شبکه ای برسید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=1910

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.